hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uloga istraživača tržišta u menadžerskom korištenju informacija iz istraživanja tržišta

Tamara Keszey ; Institute of Marketing and Media, Corvinus University of Budapest

Puni tekst: engleski, pdf (181 KB) str. 43-56 preuzimanja: 433* citiraj
APA 6th Edition
Keszey, T. (2015). The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information. Market-Tržište, 27 (1), 43-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139426
MLA 8th Edition
Keszey, Tamara. "The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information." Market-Tržište, vol. 27, br. 1, 2015, str. 43-56. https://hrcak.srce.hr/139426. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Keszey, Tamara. "The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information." Market-Tržište 27, br. 1 (2015): 43-56. https://hrcak.srce.hr/139426
Harvard
Keszey, T. (2015). 'The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information', Market-Tržište, 27(1), str. 43-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139426 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Keszey T. The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information. Market-Tržište [Internet]. 2015 [pristupljeno 29.11.2020.];27(1):43-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139426
IEEE
T. Keszey, "The Role of Market Researchers in Managerial Use of Market Research Information", Market-Tržište, vol.27, br. 1, str. 43-56, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139426. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Jedan od ključeva uspjeha u intenzivno konkurentskom poslovnom okruženju jest vrhunski menadžment dostupnih informacija. Svrha je ovog rada oblikovati i testirati model o ulozi istraživača tržišta u procesu menadžerskog korištenja informacija iz istraživanja tržišta u odlučivanju i učenju iz tržišta. Rezultati studije provedene u jednoj zemlji Europske unije pokazuju da istraživači tržišta mogu poboljšati menadžersko korištenje istraživanja tržišta čestim sastancima u svakoj fazi projekta, izgradnjom odnosa povjerenja s menadžerima te dostavljanjem točnih, transparentnih informacija i konzultantskim uslugama s dodatnom vrijednošću. Otkrili smo da menadžeri uče iz studija istraživanja tržišta tijekom procjenjivanja i sintetiziranja rezultata za vrijeme procesa donošenja odluke. Navedeno implicira da menadžeri više uče iz problemski specifičnog nego iz pozadinskog istraživanja.

Ključne riječi
istraživanje tržišta; korištenje informacija; marketing odnosa; metafora dviju zajednica; suradnja među poduzećima; povjerenje

Hrčak ID: 139426

URI
https://hrcak.srce.hr/139426

[engleski]

Posjeta: 829 *