Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga istraživača tržišta u menadžerskom korištenju informacija iz istraživanja tržišta

Tamara Keszey ; Institute of Marketing and Media, Corvinus University of Budapest


Puni tekst: engleski pdf 181 Kb

str. 43-56

preuzimanja: 703

citiraj


Sažetak

Jedan od ključeva uspjeha u intenzivno konkurentskom poslovnom okruženju jest vrhunski menadžment dostupnih informacija. Svrha je ovog rada oblikovati i testirati model o ulozi istraživača tržišta u procesu menadžerskog korištenja informacija iz istraživanja tržišta u odlučivanju i učenju iz tržišta. Rezultati studije provedene u jednoj zemlji Europske unije pokazuju da istraživači tržišta mogu poboljšati menadžersko korištenje istraživanja tržišta čestim sastancima u svakoj fazi projekta, izgradnjom odnosa povjerenja s menadžerima te dostavljanjem točnih, transparentnih informacija i konzultantskim uslugama s dodatnom vrijednošću. Otkrili smo da menadžeri uče iz studija istraživanja tržišta tijekom procjenjivanja i sintetiziranja rezultata za vrijeme procesa donošenja odluke. Navedeno implicira da menadžeri više uče iz problemski specifičnog nego iz pozadinskog istraživanja.

Ključne riječi

istraživanje tržišta; korištenje informacija; marketing odnosa; metafora dviju zajednica; suradnja među poduzećima; povjerenje

Hrčak ID:

139426

URI

https://hrcak.srce.hr/139426

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.638 *