Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava

Semina Halilović orcid id orcid.org/0000-0001-6749-3100 ; School of Economics and Business in Sarajevo, University of Sarajevo


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 57-74

preuzimanja: 721

citiraj


Sažetak

Model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS) objašnjava determinante koje određuju ponašanje korisnika informacijskih sustava (IS) i utječu na njihovu odluku hoće li nastaviti ili će prekinuti s korištenjem IS-a. Kvaliteta usluge smatra se potencijalnim motivatorom koji može utjecati na ponašanje korisnika IS-a. Isto se tako od nje može očekivati da bude motivator namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a te utječe na buduće ponašanje korisnika nakon početnog korištenja IS-a i bude važan faktor uspjeha IS-a. U ovom radu predloženo je proširenje ECM-IS modela kako bi se ispitalo igra li korisnikova percepcija kvalitete usluge značajnu ulogu u oblikovanju ponašanja korisnika IS-a te utječe li na zadovoljstvo korisnika i njegovu odluku da nastavi ili prekine s korištenjem IS-a.Prošireni ECM-IS (EECM-IS) model objasnio je 66% varijance zavisne varijable namjere nastavka korištenja IS-a. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju da su percipirana korisnost, zadovoljstvo i percipirana kvaliteta usluge značajni prediktori namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a.

Ključne riječi

model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS); namjera nastavka korištenja IS-a; zadovoljstvo; kvaliteta usluge

Hrčak ID:

139427

URI

https://hrcak.srce.hr/139427

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.577 *