hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava

Semina Halilović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6749-3100 ; School of Economics and Business in Sarajevo, University of Sarajevo

Puni tekst: hrvatski, pdf (231 KB) str. 57-74 preuzimanja: 398* citiraj
APA 6th Edition
Halilović, S. (2015). Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava. Market-Tržište, 27 (1), 57-74. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139427
MLA 8th Edition
Halilović, Semina. "Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava." Market-Tržište, vol. 27, br. 1, 2015, str. 57-74. https://hrcak.srce.hr/139427. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Halilović, Semina. "Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava." Market-Tržište 27, br. 1 (2015): 57-74. https://hrcak.srce.hr/139427
Harvard
Halilović, S. (2015). 'Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava', Market-Tržište, 27(1), str. 57-74. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139427 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Halilović S. Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava. Market-Tržište [Internet]. 2015 [pristupljeno 29.11.2020.];27(1):57-74. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139427
IEEE
S. Halilović, "Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava", Market-Tržište, vol.27, br. 1, str. 57-74, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139427. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS) objašnjava determinante koje određuju ponašanje korisnika informacijskih sustava (IS) i utječu na njihovu odluku hoće li nastaviti ili će prekinuti s korištenjem IS-a. Kvaliteta usluge smatra se potencijalnim motivatorom koji može utjecati na ponašanje korisnika IS-a. Isto se tako od nje može očekivati da bude motivator namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a te utječe na buduće ponašanje korisnika nakon početnog korištenja IS-a i bude važan faktor uspjeha IS-a. U ovom radu predloženo je proširenje ECM-IS modela kako bi se ispitalo igra li korisnikova percepcija kvalitete usluge značajnu ulogu u oblikovanju ponašanja korisnika IS-a te utječe li na zadovoljstvo korisnika i njegovu odluku da nastavi ili prekine s korištenjem IS-a.Prošireni ECM-IS (EECM-IS) model objasnio je 66% varijance zavisne varijable namjere nastavka korištenja IS-a. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju da su percipirana korisnost, zadovoljstvo i percipirana kvaliteta usluge značajni prediktori namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a.

Ključne riječi
model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS); namjera nastavka korištenja IS-a; zadovoljstvo; kvaliteta usluge

Hrčak ID: 139427

URI
https://hrcak.srce.hr/139427

[engleski]

Posjeta: 735 *