Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Politička tržišta i percepcija političkih stranaka Turske

Cihat Polat ; Department of Business, Faculty of Economics & Administrative Sciences


Puni tekst: engleski pdf 804 Kb

str. 113-136

preuzimanja: 856

citiraj


Sažetak

Istraživanjem se nastoje opisati politička tržišta u Turskoj te odrediti gdje i kako glasači percipiraju turske političke stranke. Za to je korištena dvodimenzionalna mapa za određivanje percepcija glasača na turskom političkom tržištu, temeljem provedenog anketnog istraživanja na uzorku od 400 mladih glasača. Nadalje, istražuje se postoje li u političkom prostoru važne razlike u percepciji stranaka temeljene na ideologiji glasača. Istraživanje pokazuje kako mladi glasači imaju jasnu percepciju položaja turskih političkih stranaka, ali i da se percepcija stranaka mijenja ovisno ideološkim pozicijama glasača.

Ključne riječi

politička tržišta; politički marketing; turske političke stranke; položaj stranke; percepcija

Hrčak ID:

139430

URI

https://hrcak.srce.hr/139430

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.572 *