hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma

Ulrich Papenkort ; Katolička visoka škola u Mainzu, Savezna Republika Njemačka

Puni tekst: hrvatski, pdf (265 KB) str. 27-41 preuzimanja: 772* citiraj
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 27-41. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 27-41. https://hrcak.srce.hr/139587. Citirano 27.09.2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 27-41. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 27-41. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139587 (Datum pristupa: 27.09.2021.)
Vancouver
Papenkort U. Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.09.2021.];11(1):27-41. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 27-41, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587. [Citirano: 27.09.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (124 KB) str. 42-42 preuzimanja: 351* citiraj
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Competence. A conceptual clarification of the new leading concept. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 42-42. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 42-42. https://hrcak.srce.hr/139587. Citirano 27.09.2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 42-42. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Competence. A conceptual clarification of the new leading concept', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 42-42. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139587 (Datum pristupa: 27.09.2021.)
Vancouver
Papenkort U. Competence. A conceptual clarification of the new leading concept. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.09.2021.];11(1):42-42. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 42-42, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587. [Citirano: 27.09.2021.]
Puni tekst: njemački, pdf (124 KB) str. 43-43 preuzimanja: 159* citiraj
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 43-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 1, 2014, str. 43-43. https://hrcak.srce.hr/139587. Citirano 27.09.2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs." Pedagogijska istraživanja 11, br. 1 (2014): 43-43. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs', Pedagogijska istraživanja, 11(1), str. 43-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139587 (Datum pristupa: 27.09.2021.)
Vancouver
Papenkort U. Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.09.2021.];11(1):43-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 1, str. 43-43, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139587. [Citirano: 27.09.2021.]

Sažetak
Pojam kompetencije stekao je u Europi status ključnog političkog i znanstvenog pojma u obrazovanju. Na razmeđi politike i znanosti može se razdijeliti na dva pojma u kojima se kompetencija shvaća u različitom opsegu i koji odgovaraju razlici između općeg i strukovnog obrazovanja, škole i poduzeća. Usprkos toj razlici, mogu se svesti na jedan temeljni pojam: sposobnost za postignuća. To je teza ovoga rada. Autor najprije isključuje značenje koje se odnosi na nadležnost, zatim razlučuje pojam sposobnosti od znanja i motivacije, a potom ga povezuje s postignućem kao posebnom vrstom aktivnosti.

Ključne riječi
sposobnost; kompetencija; znanje; postignuće; osposobljenost

Hrčak ID: 139587

URI
https://hrcak.srce.hr/139587

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.709 *