hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma

Ulrich Papenkort ; Katolička visoka škola u Mainzu, Savezna Republika Njemačka

Fulltext: croatian, pdf (265 KB) pages 27-41 downloads: 783* cite
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 27-41. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 27-41. https://hrcak.srce.hr/139587. Accessed 27 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 27-41. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 27-41. Available at: https://hrcak.srce.hr/139587 (Accessed 27 October 2021)
Vancouver
Papenkort U. Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2021 October 27];11(1):27-41. Available from: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Kompetencija. Koncepcijsko razjašnjenje novog vodećeg pojma", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 27-41, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139587. [Accessed: 27 October 2021]
Fulltext: english, pdf (124 KB) pages 42-42 downloads: 353* cite
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Competence. A conceptual clarification of the new leading concept. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 42-42. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 42-42. https://hrcak.srce.hr/139587. Accessed 27 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 42-42. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Competence. A conceptual clarification of the new leading concept', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 42-42. Available at: https://hrcak.srce.hr/139587 (Accessed 27 October 2021)
Vancouver
Papenkort U. Competence. A conceptual clarification of the new leading concept. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2021 October 27];11(1):42-42. Available from: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Competence. A conceptual clarification of the new leading concept", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 42-42, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139587. [Accessed: 27 October 2021]
Fulltext: german, pdf (124 KB) pages 43-43 downloads: 162* cite
APA 6th Edition
Papenkort, U. (2014). Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs. Pedagogijska istraživanja, 11 (1), 43-43. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139587
MLA 8th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, no. 1, 2014, pp. 43-43. https://hrcak.srce.hr/139587. Accessed 27 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Papenkort, Ulrich. "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs." Pedagogijska istraživanja 11, no. 1 (2014): 43-43. https://hrcak.srce.hr/139587
Harvard
Papenkort, U. (2014). 'Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs', Pedagogijska istraživanja, 11(1), pp. 43-43. Available at: https://hrcak.srce.hr/139587 (Accessed 27 October 2021)
Vancouver
Papenkort U. Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [cited 2021 October 27];11(1):43-43. Available from: https://hrcak.srce.hr/139587
IEEE
U. Papenkort, "Kompetenz. Konzeptionelle Klärung eines neuen Leitbegriffs", Pedagogijska istraživanja, vol.11, no. 1, pp. 43-43, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139587. [Accessed: 27 October 2021]

Abstracts
Pojam kompetencije stekao je u Europi status ključnog političkog i znanstvenog pojma u obrazovanju. Na razmeđi politike i znanosti može se razdijeliti na dva pojma u kojima se kompetencija shvaća u različitom opsegu i koji odgovaraju razlici između općeg i strukovnog obrazovanja, škole i poduzeća. Usprkos toj razlici, mogu se svesti na jedan temeljni pojam: sposobnost za postignuća. To je teza ovoga rada. Autor najprije isključuje značenje koje se odnosi na nadležnost, zatim razlučuje pojam sposobnosti od znanja i motivacije, a potom ga povezuje s postignućem kao posebnom vrstom aktivnosti.

Keywords
sposobnost; kompetencija; znanje; postignuće; osposobljenost

Hrčak ID: 139587

URI
https://hrcak.srce.hr/139587

[english] [german]

Visits: 1.730 *