hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Sunčica Roknić ; Wienerberger-Ilovac d. o. o., Karlovac, Hrvatska
Ivana First Komen ; Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (142 KB) str. 55-68 preuzimanja: 825* citiraj
APA 6th Edition
Roknić, S. i First Komen, I. (2015). PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (1), 55-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139699
MLA 8th Edition
Roknić, Sunčica i Ivana First Komen. "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 3, br. 1, 2015, str. 55-68. https://hrcak.srce.hr/139699. Citirano 04.12.2020.
Chicago 17th Edition
Roknić, Sunčica i Ivana First Komen. "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Zbornik Veleučilišta u Rijeci 3, br. 1 (2015): 55-68. https://hrcak.srce.hr/139699
Harvard
Roknić, S., i First Komen, I. (2015). 'PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ', Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3(1), str. 55-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139699 (Datum pristupa: 04.12.2020.)
Vancouver
Roknić S, First Komen I. PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Internet]. 2015 [pristupljeno 04.12.2020.];3(1):55-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139699
IEEE
S. Roknić i I. First Komen, "PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA I NJENI UČINCI NA KORPORATIVNU KULTURU U DJELATNOSTI TRGOVINE U REPUBLICI HRVATSKOJ", Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol.3, br. 1, str. 55-68, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139699. [Citirano: 04.12.2020.]

Sažetak
Interni marketing kao marketinška aktivnost javlja se puno kasnije od eksternog marketinga, iako bi mu prema
logičnom redoslijedu zbivanja zapravo trebao prethoditi. Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi na koji način i kojim
mjerama organizacije iz djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj primjenjuju interni marketing, koji su ciljevi i
učinci tih mjera, te utječe li interni marketing na približavanje stvarne željenoj korporativnoj kulturi. Provedeno
je kvalitativno istraživanje na terenu na uzorku od deset organizacija trgovinske djelatnosti vođenjem dubinskih
intervjua s menadžerima zaduženim za provođenje aktivnosti internog marketinga. Rezultati pokazuju da se u
proučavanim subjektima uglavnom primjenjuje interni marketing pri kojem su svi djelatnici njegovi recipijenti,
ali ga provodi samo jedan organizacijski odjel i to najčešće odjel ljudskih potencijala. Organizacije primjenjuju
različite mjere internog marketinga među kojima prevladavaju informiranje i edukacija zaposlenika te ispitivanje
zadovoljstva zaposlenika. Većina organizacija primjenom internog marketinga ostvaruje učinke na internom i
eksternom tržištu, no primjena internog marketinga daje najbolje rezultate u stvaranju željene korporativne
kulture uključivanjem svih zaposlenika u njegovo provođenje te primjenom široke lepeze mjera.

Ključne riječi
interni marketing; korporativna kultura; interna komunikacija; trgovina

Hrčak ID: 139699

URI
https://hrcak.srce.hr/139699

[engleski]

Posjeta: 1.406 *