hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019

Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva

Ljubiša Preradović ; University of Banja, Luka Faculty of Architecture, Civil Engineering and Geodesy, Stepe Stepanovića 77/III, 78000 Banja Luka, B&H
Sandra Kosić-Jeremić ; University of Banja, Luka Faculty of Architecture, Civil Engineering and Geodesy, Stepe Stepanovića 77/III, 78000 Banja Luka, B&H

Puni tekst: hrvatski, pdf (484 KB) str. 785-791 preuzimanja: 241* citiraj
APA 6th Edition
Preradović, Lj. i Kosić-Jeremić, S. (2015). Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva. Tehnički vjesnik, 22 (3), 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
MLA 8th Edition
Preradović, Ljubiša i Sandra Kosić-Jeremić. "Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 3, 2015, str. 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019. Citirano 03.03.2021.
Chicago 17th Edition
Preradović, Ljubiša i Sandra Kosić-Jeremić. "Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva." Tehnički vjesnik 22, br. 3 (2015): 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
Harvard
Preradović, Lj., i Kosić-Jeremić, S. (2015). 'Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva', Tehnički vjesnik, 22(3), str. 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
Vancouver
Preradović Lj, Kosić-Jeremić S. Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 03.03.2021.];22(3):785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
IEEE
Lj. Preradović i S. Kosić-Jeremić, "Efekti pripremne nastave i analiza uspjeha studenata u polaganju kvalifikacijskog ispita – prikaz slučaja studenata građevinarstva", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 3, str. 785-791, 2015. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
Puni tekst: engleski, pdf (484 KB) str. 785-791 preuzimanja: 906* citiraj
APA 6th Edition
Preradović, Lj. i Kosić-Jeremić, S. (2015). Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students. Tehnički vjesnik, 22 (3), 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
MLA 8th Edition
Preradović, Ljubiša i Sandra Kosić-Jeremić. "Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 3, 2015, str. 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019. Citirano 03.03.2021.
Chicago 17th Edition
Preradović, Ljubiša i Sandra Kosić-Jeremić. "Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students." Tehnički vjesnik 22, br. 3 (2015): 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
Harvard
Preradović, Lj., i Kosić-Jeremić, S. (2015). 'Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students', Tehnički vjesnik, 22(3), str. 785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
Vancouver
Preradović Lj, Kosić-Jeremić S. Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 03.03.2021.];22(3):785-791. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019
IEEE
Lj. Preradović i S. Kosić-Jeremić, "Student achievement in the university entrance examination and the effects of preparation classes – a case study of civil engineering students", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 3, str. 785-791, 2015. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140513114019

Sažetak
U ovom radu predstavljeni su rezultati kandidata koji su konkurirali na Arhitektonsko-građevinsko-geodetskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci za upis na studijski program Građevinarstvo tijekom lipnja 2012. Analizirana je uspješnost kandidata iz predmeta matematika i fizika koje su kandidati osvojili tijekom kvalifikacijskog ispita u ovisnosti o pohađanju pripremne nastave, kao i značajnost uspjeha tijekom srednjoškolskog obrazovanja i završenoj srednjoj školi. Na osnovu dobivenih rezultata izvedeni su određeni zaključci i dane preporuke autora za poboljšanje kvalitete srednjoškolske nastave, posebice nastavnih sadržaja iz matematike i fizike. Također je preporučeno da se napravi detaljna analiza uspješnosti studenata na fakultetu prema završenim srednjim školama, kao i da se organiziraju tematski sastanci s nastavnicima koji izvode nastavu u strukovnim srednjim školama kako bi se ukazalo na posebne nastavne cjeline s kojima su studenti imali probleme tijekom studiranja.

Ključne riječi
analiza uspješnosti; kvalifikacioni ispiti; pripremna nastava; softverska podrška

Hrčak ID: 139765

URI
https://hrcak.srce.hr/139765

[engleski]

Posjeta: 1.666 *