Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.17559/TV-20140219221623

Marketinški orijentirana organizacijska kultura - da li postoji u srpskoj strojarskoj industriji?

Ljiljana Pecić ; College of Applied Professional Mechanical Studies Trstenik, Radoja Krstića 19, 37240 Trstenik, Serbia
Milivoj Klarin ; Mechanical Faculty Belgrade, Faculty of Technical Science, Zrenjanin, Serbia


Puni tekst: hrvatski pdf 891 Kb

str. 813-819

preuzimanja: 524

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 891 Kb

str. 813-819

preuzimanja: 889

citiraj


Sažetak

Svrha ovog članka je utvrditi jesu li poduzeća koja posluju u okviru srpske strojarske industrije marketinški orijentirana. Ovo istraživanje je uključilo 21 poduzeće iz Srbije i korišten je upitnik za istraživanje razine marketinške orijentacije u tim poduzećima na svim hijerarhijskim razinama u ovim poduzećima. Rezultati su pokazali da je razina marketinške orijentacije u svim poduzećima na nezadovoljavajućoj razini te da se može zaključiti da principi dogovorne ekonomije, zbog njenog dugog prisustva na ovim područjima i dalje postoje u razmišljanjima svih zaposlenih.

Ključne riječi

marketinška orijentacija; organizaciona kultura; totalno upravljanje kvalitetom (TQM)

Hrčak ID:

139768

URI

https://hrcak.srce.hr/139768

Datum izdavanja:

15.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.274 *