Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ZAŠTITA OKOLIŠA I MARKETING

Sanja Tišma ; Institut za međunarodne odnose, Odjel resursne ekonomije i zaštite okoliša, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 9.923 Kb

str. 183-193

preuzimanja: 1.593

citiraj


Sažetak

Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje dolaze. Unatoč velikom zanimanju javnosti za ekološki marketing ili kako se u različitim publikacijama često naziva zeleni marketing ili marketing zaštite okoliša, iznimno je malo znanstvenih rasprava u tom području.
Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.

Ključne riječi

zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing; ekološki marketing; marketing u zaštiti okoliša; ekološki proizvodi

Hrčak ID:

139819

URI

https://hrcak.srce.hr/139819

Datum izdavanja:

15.5.2001.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.215 *