hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE O POTROŠAČKOM PRIHVAĆANJU ELEKTRONIČKE MALOPRODAJE PUTEM MODELA PRIHVAĆANJA TEHNOLOGIJE (TAM)

Sanda Renko ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Daniel Popović

Puni tekst: engleski, pdf (167 KB) str. 29-40 preuzimanja: 2.228* citiraj
APA 6th Edition
Renko, S. i Popović, D. (2015). EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL. Poslovna izvrsnost, 9 (1), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139866
MLA 8th Edition
Renko, Sanda i Daniel Popović. "EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL." Poslovna izvrsnost, vol. 9, br. 1, 2015, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/139866. Citirano 13.12.2019.
Chicago 17th Edition
Renko, Sanda i Daniel Popović. "EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL." Poslovna izvrsnost 9, br. 1 (2015): 29-40. https://hrcak.srce.hr/139866
Harvard
Renko, S., i Popović, D. (2015). 'EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL', Poslovna izvrsnost, 9(1), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139866 (Datum pristupa: 13.12.2019.)
Vancouver
Renko S, Popović D. EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2015 [pristupljeno 13.12.2019.];9(1):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139866
IEEE
S. Renko i D. Popović, "EXPLORING THE CONSUMERS’ ACCEPTANCE OF ELECTRONIC RETAILING USING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL", Poslovna izvrsnost, vol.9, br. 1, str. 29-40, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139866. [Citirano: 13.12.2019.]

Sažetak
Slijedeći pristup Pavloua (2003.), istražujemo ključne pokretače prihvaćanja elektroničke maloprodaje (eng. e-tailing) od strane potrošača, koji su integrirani u TAM (model prihvaćanja tehnologije, eng. technology acceptance model). TAM je jedan od poznatijih
modela kojim se objašnjava namjeru korištenja tehnologije, te integrira dvije percepcije: korisnost i lakoću korištenja. Glavna svrha ovog rada je istražiti odnos između percipirane lakoće korištenja i percipirane korisnosti za prihvaćanje elektroničke maloprodaje među hrvatskim potrošačima. Rad se posebno usredotočuje na područja koja utječu na
privrženost i vjernost kupca u elektroničkoj maloprodaji. Rezultati kvantitativne studije među hrvatskim potrošačima pokazuju da bi elektronička maloprodaja, npr. kupovina putem Interneta, povećala djelotvornost u pribavljanju informacija o proizvodu, kao i djelotvornost u kupnji proizvoda.

Ključne riječi
model prihvaćanja tehnologije (TAM); elektronička maloprodaja (e-tailing); Hrvatska

Hrčak ID: 139866

URI
https://hrcak.srce.hr/139866

[engleski]

Posjeta: 2.601 *