Skoči na glavni sadržaj

Uvodnik

SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU

Mario Plenković ; Mario Plenković Sveučilište u Mariboru, Fakultet za turizam Brežice i Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Maribor, Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 325 Kb

str. 1-6

preuzimanja: 829

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 325 Kb

str. 1-6

preuzimanja: 453

citiraj


Sažetak

Sublimirana komunikacija u turizmu, kao novi multimedijalni i globalni komunikacijski trend na svim razinama turističke komunikacije (globalno, regionalno, nacionalno i lokalno), pod utjecajem medijske konvergencije i digitalizacije, a posebno ubrzanim razvojem ICT tehnologija, sve više određuje i determinira informacijske procese, interakcijsko komuniciranje i širenje mreže građana Interneta (Social Network, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, Bluetooth, blogeri, web komunikacija, mobilne aplikacije, chat servisi, histogram, instagram, iPhone, instant poruke (IM), nove IM aplikacije, Whats Appa, Facebook Messenger, Big Data i Metricom). Komunikologija, kao znanost o komuniciranju, i komunikolozi kao kreatori sublimirane komunikacije, s posebnom znanstvenom pažnjom istražuju i prate snažan razvoj i utjecaj sublimirane komunikacije u turizmu. U komunikativnom smislu sublimirana komunikacija uključuje kreativnu, medijsku i prezentativnu problematiku razložne diseminativne komunikacije na svim razinama turističkih destinacija (nagovaranje, dokazivanje i opovrgavanje, zatim edukaciju poslovnog karaktera u turizmu i multimedijsku animaciju) kao i komunikativni proces dekodiranja plasiranih sublimiranih informacija u turizmu (posebno o vinu i vinogradarstvu).

Ključne riječi

Komunikologija; sublimirana komunikacija; turizam; turistička destinacija; Neuro Lingvističko Programiranje; multimedija

Hrčak ID:

140072

URI

https://hrcak.srce.hr/140072

Datum izdavanja:

31.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.563 *