hrcak mascot   Srce   HID

Uvodnik

SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU

Mario Plenković ; Mario Plenković Sveučilište u Mariboru, Fakultet za turizam Brežice i Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Maribor, Maribor, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (325 KB) str. 1-6 preuzimanja: 626* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2015). SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU. Media, culture and public relations, 6 (1), 1-6. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140072
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU." Media, culture and public relations, vol. 6, br. 1, 2015, str. 1-6. https://hrcak.srce.hr/140072. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU." Media, culture and public relations 6, br. 1 (2015): 1-6. https://hrcak.srce.hr/140072
Harvard
Plenković, M. (2015). 'SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU', Media, culture and public relations, 6(1), str. 1-6. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140072 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Plenković M. SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU. Media, culture and public relations [Internet]. 2015 [pristupljeno 13.04.2021.];6(1):1-6. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140072
IEEE
M. Plenković, "SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU", Media, culture and public relations, vol.6, br. 1, str. 1-6, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140072. [Citirano: 13.04.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (325 KB) str. 1-6 preuzimanja: 369* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2015). SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM. Media, culture and public relations, 6 (1), 1-6. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140072
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM." Media, culture and public relations, vol. 6, br. 1, 2015, str. 1-6. https://hrcak.srce.hr/140072. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM." Media, culture and public relations 6, br. 1 (2015): 1-6. https://hrcak.srce.hr/140072
Harvard
Plenković, M. (2015). 'SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM', Media, culture and public relations, 6(1), str. 1-6. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140072 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Plenković M. SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM. Media, culture and public relations [Internet]. 2015 [pristupljeno 13.04.2021.];6(1):1-6. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140072
IEEE
M. Plenković, "SUBLIMATED MULTIMEDIA COMMUNICATION IN TOURISM", Media, culture and public relations, vol.6, br. 1, str. 1-6, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140072. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Sublimirana komunikacija u turizmu, kao novi multimedijalni i globalni komunikacijski trend na svim razinama turističke komunikacije (globalno, regionalno, nacionalno i lokalno), pod utjecajem medijske konvergencije i digitalizacije, a posebno ubrzanim razvojem ICT tehnologija, sve više određuje i determinira informacijske procese, interakcijsko komuniciranje i širenje mreže građana Interneta (Social Network, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, Bluetooth, blogeri, web komunikacija, mobilne aplikacije, chat servisi, histogram, instagram, iPhone, instant poruke (IM), nove IM aplikacije, Whats Appa, Facebook Messenger, Big Data i Metricom). Komunikologija, kao znanost o komuniciranju, i komunikolozi kao kreatori sublimirane komunikacije, s posebnom znanstvenom pažnjom istražuju i prate snažan razvoj i utjecaj sublimirane komunikacije u turizmu. U komunikativnom smislu sublimirana komunikacija uključuje kreativnu, medijsku i prezentativnu problematiku razložne diseminativne komunikacije na svim razinama turističkih destinacija (nagovaranje, dokazivanje i opovrgavanje, zatim edukaciju poslovnog karaktera u turizmu i multimedijsku animaciju) kao i komunikativni proces dekodiranja plasiranih sublimiranih informacija u turizmu (posebno o vinu i vinogradarstvu).

Ključne riječi
Komunikologija; sublimirana komunikacija; turizam; turistička destinacija; Neuro Lingvističko Programiranje; multimedija

Hrčak ID: 140072

URI
https://hrcak.srce.hr/140072

[engleski]

Posjeta: 1.794 *