APA 6th Edition (2005). Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica, 36 (1-2), 7-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140261
MLA 8th Edition "Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition "Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 7-0. https://hrcak.srce.hr/140261
Harvard (2005). 'Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači', Informatica museologica, 36(1-2), str. 7-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140261 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 04.03.2021.];36(1-2):7-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140261
IEEE "Sponzorstvo u muzejima: program seminara i izlagači", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 7-0, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140261. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb organizirao je Seminar o sponzorstvu u muzejima koji je održan 17. i 18. listopada 2005. godine u Muzeju Mimara. Seminar je koncipirala i sa suradnicima realizirala Jadranka Vinterhalter, muzejska savjetnica. Sudjelovali su istaknuti međunarodni stručnjaci iz područja marketinga i sponzorstva i domaći
stručnjaci sa zapaženim rezultatima u području sponzorstva, koji su govorili o iskustvima i primjerima iz prakse svojih ustanova.