Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov

Snježana Pintarić ; Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 361 Kb

str. 16-23

preuzimanja: 572

citiraj


Sažetak

Opseg investicije i ambiciozan program planiranih aktivnosti daju
novome Muzeju suvremene umjetnosti jedinstvenu i neponovljivu kulturnu, društvenu i edukativnu misiju u životu suvremene Hrvatske, i to ne samo u kontekstu tematizacije i muzealizacije suvremene umjetnosti. Naime, uspjeh novog projekta MSU postat će relevantan kriterij za sve buduće slične projekte gradnje muzeja u Hrvatskoj, posebice glede interesa javnosti, stupnja posječenosti i kulturno-ekonomske relevantnosti institucije na nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Ključne riječi

Marketing; Muzejska zgrada; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)

Hrčak ID:

140266

URI

https://hrcak.srce.hr/140266

Datum izdavanja:

12.12.2006.

Posjeta: 1.090 *