APA 6th Edition Morić Milovanović, B., Krišto, T. i Srhoj, S. (2015). ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU. Ekonomska misao i praksa, (1), 151-170. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140289
MLA 8th Edition Morić Milovanović, Bojan, et al. "ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2015, str. 151-170. https://hrcak.srce.hr/140289. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Morić Milovanović, Bojan, Tomislav Krišto i Stjepan Srhoj. "ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2015): 151-170. https://hrcak.srce.hr/140289
Harvard Morić Milovanović, B., Krišto, T., i Srhoj, S. (2015). 'ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 151-170. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140289 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Morić Milovanović B, Krišto T, Srhoj S. ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.04.2021.];(1):151-170. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140289
IEEE B. Morić Milovanović, T. Krišto i S. Srhoj, "ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 151-170, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140289. [Citirano: 18.04.2021.]
Sažetak Svrha ovog rada je ispitati razlike u izabranim psihološko-motivacijskim konstruktima između studenata s dugoročnom poduzetničkom namjerom i onih studenata bez takve namjere. Podaci su prikupljeni koristeći se anketnim upitnikom kojeg su ispunili studenti četvrte godine preddiplomskog studija Ekonomskog i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Konstrukti obuhvaćeni
ovim istraživanjem uključuju lokus kontrole, poduzetničku samoefikasnost, motiv samostalnosti i motiv inovativnosti. Rezultati otkrivaju da motiv samostalnosti i poduzetnička samoefikasnost značajno i pozitivno utječu na oblikovanje dugoročne namjere studenata prema ulasku u poslovni poduhvat. Buduća istraživanja mogla bi obuhvatiti dodatne konstrukte koji bi se mogli istražiti unutar šireg modela poduzetničkih namjera u Republici Hrvatskoj.