hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA

Joško Lozić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2742-0171 ; Sveučilišni odjel za stručne studije, Nastavni centar Zagreb, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (698 KB) str. 217-243 preuzimanja: 808* citiraj
APA 6th Edition
Lozić, J. (2015). EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA. Ekonomska misao i praksa, (1), 217-243. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140301
MLA 8th Edition
Lozić, Joško. "EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2015, str. 217-243. https://hrcak.srce.hr/140301. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Lozić, Joško. "EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2015): 217-243. https://hrcak.srce.hr/140301
Harvard
Lozić, J. (2015). 'EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 217-243. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140301 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Lozić J. EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.04.2021.];(1):217-243. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140301
IEEE
J. Lozić, "EUROPSKA MEDIJSKA INDUSTRIJA I GLOBALNI TRENDOVI RAZVOJA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 217-243, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140301. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
Svakodnevno smo okruženi medijima koji su postali nezaobilazni dio svakog suvremenog okruženja. Bilo da slušamo prvu jutarnju prognozu vremena, tražimo vijesti, čitamo novine, odlazimo u kino ili se zabavljamo igranjem na različitim oblicima konzola, stalno smo izloženi utjecaju masovnih medija te smo dio cjelovitog medijskog tržišta. Suvremena medijska industrija nastala je krajem moderne, sredinom dvadesetoga stoljeća, ali je već u prvom kvartalu 21. stoljeća poprimila karakteristike zrele industrije. Svrha ovog rada je analizirati i usporediti podatke koji referiraju na europsku medijsku industriju. Predmet definiranja i analize su podaci koji su prikupljeni iz službenih tijela europskih država zaduženih za prikupljanje, obradu i objavljivanje potrebnih informacija o medijskoj industriji na njihovom području. U radu se europska medijska industrija analizira kroz kontekst globalne medijske industrije i trendove koji se pojavljuju na globalnom tržištu. Istovremeno, europska medijska industrija se analizira kroz temeljne kategorije medijske industrije i odnose unutar medijskih tržišta pojedinih europskih država. Osnovne kategorije od kojih se sastoji medijska industrija, čime ujedno određujemo i metodologiju istraživanja i tumačenje rezultata istraživanja, definiramo kao televiziju i sve vezano uz televiziju (broadcasting), izdavaštvo, film i zabavu, te oglašavanje

Ključne riječi
medijska industrija; globalno medijsko tržište; kategorije medijske industrije; televizija (broadcasting); nakladništvo; film i zabava; oglašavanje

Hrčak ID: 140301

URI
https://hrcak.srce.hr/140301

Posjeta: 1.472 *