Stavovi ravnatelja hrvatskih knjižnica o knjižničnoj kvaliteti
Kornelija Petr Balog
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti, Hrvatska
Martina Dragija Ivanović
; Sveučilište u Zadru, Odjel za informacijske znanosti, Hrvatska
APA 6th Edition Petr Balog, K. i Dragija Ivanović, M. (2014). Croatian library leaders’ views on (their) library quality. Libellarium, 7 (2), 141-164. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203
MLA 8th Edition Petr Balog, Kornelija i Martina Dragija Ivanović. "Croatian library leaders’ views on (their) library quality." Libellarium, vol. 7, br. 2, 2014, str. 141-164. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition Petr Balog, Kornelija i Martina Dragija Ivanović. "Croatian library leaders’ views on (their) library quality." Libellarium 7, br. 2 (2014): 141-164. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203
Harvard Petr Balog, K., i Dragija Ivanović, M. (2014). 'Croatian library leaders’ views on (their) library quality', Libellarium, 7(2), str. 141-164. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203
Vancouver Petr Balog K, Dragija Ivanović M. Croatian library leaders’ views on (their) library quality. Libellarium [Internet]. 2014 [pristupljeno 02.03.2021.];7(2):141-164. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203
IEEE K. Petr Balog i M. Dragija Ivanović, "Croatian library leaders’ views on (their) library quality", Libellarium, vol.7, br. 2, str. 141-164, 2014. [Online]. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.203
Sažetak Cilj je rada prikazati i analizirati 14 intervjua provedenih 2011. godine s voditeljima narodnih i visokoškolskih knjižnica u Hrvatskoj (deset narodnih i četiri visokoškolske) u sklopu znanstvenog projekta Vrednovanje knjižničnih službi i usluga: narodne i akademske knjižnice. S ravnateljima knjižnica razgovaralo se o različitim aspektima povezanim s knjižničnom kvalitetom, s ciljem definiranja vrsta kulture u tim knjižnicama.
Za istraživanje su se koristili polustrukturirani intervjui, a teme o kojima se razgovaralo bile su definicija kvalitete, odgovornost za kvalitetu, zadovoljstvo knjižničnim uslugama, poznavanje mišljenja korisnika o knjižničnim uslugama i knjižničarima te iščekivanja korisnika.
Intervjui provedeni tijekom projekta pokazuju da se knjižnična kultura znatno promijenila unazad nekoliko godina te da su voditelji knjižnica počeli pridavati znatnu pozornost aktivnostima vezanim uz mjerenje i vrednovanje poslovanja. Intervjui opisani u ovom radu ukazuju na početak recesije u Hrvatskoj i na naglašenije iskazivanje nedostataka financijskih sredstava od strane ispitanika u uzorku.
Rad donosi nove i neobjavljene rezultate istraživanja intervjua s 14 voditelja knjižnica, a temeljni mu je doprinos da kroz istraživanje knjižnične kulture propitkuje postojanje kulture vrednovanja u hrvatskim knjižnicama.