APA 6th Edition Petr Balog, K. i Bugarski, M. (2014). Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature. Libellarium, 7 (2), 253-265. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205
MLA 8th Edition Petr Balog, Kornelija i Marija Bugarski. "Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature." Libellarium, vol. 7, br. 2, 2014, str. 253-265. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition Petr Balog, Kornelija i Marija Bugarski. "Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature." Libellarium 7, br. 2 (2014): 253-265. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205
Harvard Petr Balog, K., i Bugarski, M. (2014). 'Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature', Libellarium, 7(2), str. 253-265. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205
Vancouver Petr Balog K, Bugarski M. Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature. Libellarium [Internet]. 2014 [pristupljeno 28.02.2021.];7(2):253-265. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205
IEEE K. Petr Balog i M. Bugarski, "Vrednovanje zbirke visokoškolske knjižnice pomoću metode usporedbe (check-list method) s popisima ispitne literature", Libellarium, vol.7, br. 2, str. 253-265, 2014. [Online]. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i2.205
Sažetak Cilj je ovoga rada vrednovati kvalitetu zbirke iz područja knjižnične i informacijske znanosti Knjižnice Filozofskog fakulteta Osijek te njezinu usklađenost s nastavnim planom i programom studija Informatologije Odsjeka za informacijske znanosti istog Fakulteta. Kvaliteta zbirke mjerena je metodom usporedbe (checklist method) s popisima obavezne i izborne literature Odsjeka za informacijske znanosti u akad. god. 2011./2012. Istraživanje je pokazalo da Knjižnica ne posjeduje 30,8% naslova s popisa literature. 33,9% naslova dostupno je u Knjižnici, 28,5% besplatni su elektronički izvori, a 6,8% naslova studentima je dostupno putem odsječnog Moodlea. Istraživanje daje podatke o naslovima koje Knjižnica posjeduje i onima koje ne posjeduje. Međutim istraživanje ne pravi razliku između naslova na popisima obavezne i onih s popisa izborne literature. Rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti Knjižnici Filozofskog fakulteta Osijek kao smjernica za naslove koji se trebaju pribaviti u najskorijoj budućnosti. U Hrvatskoj je vrlo malo studija koje analiziraju kvalitetu knjižničnih zbirki, a ovo je jedan od prvih radova koji detaljno analizira i propitkuje jednu zbirku u okviru visokoškolskih knjižnica osječkog Sveučilišta. Rad nastoji pridonijeti razumijevanju kvalitete knjižničnih zbirki u hrvatskom visokoškolskom okruženju.