APA 6th Edition Selthofer, J. (2014). Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.. Libellarium, 7 (2), 267-284. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140625
MLA 8th Edition Selthofer, Josipa. "Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.." Libellarium, vol. 7, no. 2, 2014, pp. 267-284. https://hrcak.srce.hr/140625. Accessed 20 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Selthofer, Josipa. "Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.." Libellarium 7, no. 2 (2014): 267-284. https://hrcak.srce.hr/140625
Harvard Selthofer, J. (2014). 'Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.', Libellarium, 7(2), pp. 267-284. Available at: https://hrcak.srce.hr/140625 (Accessed 20 April 2021)
Vancouver Selthofer J. Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.. Libellarium [Internet]. 2014 [cited 2021 April 20];7(2):267-284. Available from: https://hrcak.srce.hr/140625
IEEE J. Selthofer, "Vizualna komunikacija u naslovnicama časopisa:„Vijenac“, „Kolo“ i „Zarez“ 1999. – 2011.", Libellarium, vol.7, no. 2, pp. 267-284, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140625. [Accessed: 20 April 2021]
Abstracts Cilj je rada prikazati elemente vizualne komunikacije naslovnice časopisa, analizirajući i uspoređujući grafičke elemente putem kojih je ona ostvarena. Istraživanje je provedeno na naslovnim stranicama časopisa „Zarez“, „Vijenac“ i „Kolo“ objavljenim u razdoblju od 1999. do 2011. godine. Kriterij je odabira časopisa dostupnost građe, tematika časopisa i njegovo kulturno i društveno značenje.
Istraživanjem je dokazano kako je vizualna komunikacija, na naslovnici ostvarena likovno-grafičkim elementima, različita ovisno o identitetu samog časopisa. Slikovni elementi naslovne stranice ključan su element stvaranja poruke, načina kojim časopis komunicira, stila, tona, dubine časopisa. Iako tematski vrlo slični, uspoređeni časopisi progovaraju drugačijim vizualnim jezikom. Dok je za „Zarez“ karakterističan smion i ironičan način vizualne komunikacije koji kritizira društvena zbivanja, kod „Vijenca“ je, a napose kod časopisa „Kolo“, prisutan pasivniji način komunikacije koji tek preslikava društvo i kulturu u kojoj se nalazi i o kojoj svjedoči. Usredotočen da, možda ne uplićući se, komentira opća društvena i kulturna zbivanja, nedostaje mu ključni element vizualne komunikacije koji će čitatelja već od naslovnice zaintrigirati i usmjeriti mu pozornost na časopis.