hrcak mascot   Srce   HID

Book Review

FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME

Maja Opašić

Fulltext: croatian, pdf (197 KB) pages 222-227 downloads: 838* cite
APA 6th Edition
Opašić, M. (2015). FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA, 27 (1), 222-227. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140824
MLA 8th Edition
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA, vol. 27, no. 1, 2015, pp. 222-227. https://hrcak.srce.hr/140824. Accessed 28 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA 27, no. 1 (2015): 222-227. https://hrcak.srce.hr/140824
Harvard
Opašić, M. (2015). 'FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME', FLUMINENSIA, 27(1), pp. 222-227. Available at: https://hrcak.srce.hr/140824 (Accessed 28 October 2020)
Vancouver
Opašić M. FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA [Internet]. 2015 [cited 2020 October 28];27(1):222-227. Available from: https://hrcak.srce.hr/140824
IEEE
M. Opašić, "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME", FLUMINENSIA, vol.27, no. 1, pp. 222-227, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140824. [Accessed: 28 October 2020]

Abstracts
Prikazuje se knjiga Jezik reklama dviju hrvatskih kroatistica – Diane Stolac i Anastazije Vlastelić, zahvaljujući kojoj je hrvatska jezikoslovna literatura dobila prvu knjigu u cijelosti posvećenu jezičnoj sastavnici reklama. Knjiga je rezultat višegodišnjega istraživanja jezika reklama

Keywords
jezik reklama; jezične strategije; Diana Stolac; Anastazija Vlastelić

Hrčak ID: 140824

URI
https://hrcak.srce.hr/140824

Visits: 1.157 *