hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME

Maja Opašić

Puni tekst: hrvatski, pdf (197 KB) str. 222-227 preuzimanja: 811* citiraj
APA 6th Edition
Opašić, M. (2015). FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA, 27 (1), 222-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140824
MLA 8th Edition
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA, vol. 27, br. 1, 2015, str. 222-227. https://hrcak.srce.hr/140824. Citirano 07.06.2020.
Chicago 17th Edition
Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA 27, br. 1 (2015): 222-227. https://hrcak.srce.hr/140824
Harvard
Opašić, M. (2015). 'FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME', FLUMINENSIA, 27(1), str. 222-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140824 (Datum pristupa: 07.06.2020.)
Vancouver
Opašić M. FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.06.2020.];27(1):222-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140824
IEEE
M. Opašić, "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME", FLUMINENSIA, vol.27, br. 1, str. 222-227, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140824. [Citirano: 07.06.2020.]

Sažetak
Prikazuje se knjiga Jezik reklama dviju hrvatskih kroatistica – Diane Stolac i Anastazije Vlastelić, zahvaljujući kojoj je hrvatska jezikoslovna literatura dobila prvu knjigu u cijelosti posvećenu jezičnoj sastavnici reklama. Knjiga je rezultat višegodišnjega istraživanja jezika reklama

Ključne riječi
jezik reklama; jezične strategije; Diana Stolac; Anastazija Vlastelić

Hrčak ID: 140824

URI
https://hrcak.srce.hr/140824

Posjeta: 1.117 *