hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA

Aleksandar Mijatović

Puni tekst: hrvatski, pdf (176 KB) str. 241-243 preuzimanja: 586* citiraj
APA 6th Edition
Mijatović, A. (2015). ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA. FLUMINENSIA, 27 (1), 241-243. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140828
MLA 8th Edition
Mijatović, Aleksandar. "ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA." FLUMINENSIA, vol. 27, br. 1, 2015, str. 241-243. https://hrcak.srce.hr/140828. Citirano 29.03.2020.
Chicago 17th Edition
Mijatović, Aleksandar. "ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA." FLUMINENSIA 27, br. 1 (2015): 241-243. https://hrcak.srce.hr/140828
Harvard
Mijatović, A. (2015). 'ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA', FLUMINENSIA, 27(1), str. 241-243. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140828 (Datum pristupa: 29.03.2020.)
Vancouver
Mijatović A. ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA. FLUMINENSIA [Internet]. 2015 [pristupljeno 29.03.2020.];27(1):241-243. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140828
IEEE
A. Mijatović, "ČITANJE KAO ISHODIŠNA KOMPETENCIJA – IZ DRUŠTVA ZNANJA U DRUŠTVO ČITANJA", FLUMINENSIA, vol.27, br. 1, str. 241-243, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140828. [Citirano: 29.03.2020.]

Sažetak
Prikaz Knjige Čitanje – poučavanje i učenje Karol Visinko, redovite profesorice u trajnom zvanju na Odsjeku za kroatistiku Filozofskog fakulteta u Rijeci i predstojnice Katedre za metodiku i opće filološke predmete. Autor prikaza ističe dvije teze knjige profesorice Visinko koje bi mogle postati dio rasprave stručne i šire rasprave. Prva se odnosi na reformu predmetnog kurikuluma po kojoj bi se nastava književnosti i hrvatskog jezika razdvojila u dva nastavna predmeta (str. 31. i 40.). Druga teza odnosi se na povezanost poticanja i razvijanja kompetencije čitanja s razvojem drugih ključnih kompetencija: „I to zahvaljujući onima koji školu čine živom, dinamičnom tražiteljicom znanja i iskustava koje ne mogu sva stati i numerirane ishode, niti se mogu sva obraditi optičkim čitačima” (str. 9.).

Ključne riječi
čitanje; Karol Visinko; kurikulum

Hrčak ID: 140828

URI
https://hrcak.srce.hr/140828

Posjeta: 975 *