hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU: PRIMJER ISTARSKE ŽUPANIJE

Dina Lončarić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2285-0252 ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, Croatia
Nensi Radetić ; Transcom WorldWide d.o.o., Pula, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (164 KB) str. 15-26 preuzimanja: 9.411* citiraj
APA 6th Edition
Lončarić, D. i Radetić, N. (2015). THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (1), 15-26. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139683
MLA 8th Edition
Lončarić, Dina i Nensi Radetić. "THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY." Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 3, br. 1, 2015, str. 15-26. https://hrcak.srce.hr/139683. Citirano 25.11.2020.
Chicago 17th Edition
Lončarić, Dina i Nensi Radetić. "THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY." Zbornik Veleučilišta u Rijeci 3, br. 1 (2015): 15-26. https://hrcak.srce.hr/139683
Harvard
Lončarić, D., i Radetić, N. (2015). 'THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY', Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3(1), str. 15-26. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139683 (Datum pristupa: 25.11.2020.)
Vancouver
Lončarić D, Radetić N. THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY. Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Internet]. 2015 [pristupljeno 25.11.2020.];3(1):15-26. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139683
IEEE
D. Lončarić i N. Radetić, "THE IMPLEMENTATION OF E-MARKETING IN THE HOTEL INDUSTRY: THE CASE OF ISTRIA COUNTY", Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol.3, br. 1, str. 15-26, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139683. [Citirano: 25.11.2020.]

Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) prodrla je u mnoge sfere života i rada. Prepoznajući potencijale novih tehnologija marketinški stručnjaci spremno su je prihvatili i koncepciju marketinga pretvorili u e-marketing. Svrha je ovoga rada ispitati razinu primjene e-marketinga u hotelijerstvu. Rad se temelji na empirijskom istraživanju provedenom u Istarskoj županiji, turistički najrazvijenijoj županiji u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno metodom ispitivanja. Rezultati istraživanja pokazuju da su istarski poslovni subjekti ostvarili srednju ili visoku razinu implementacije e-marketinga. Subjekti s višom razinom primjene e-marketinga ostvaruju bolje poslovne rezultate. Istraživanje ukazuje i na ograničenja u široj primjeni e-marketinga u hotelijerstvu.

Ključne riječi
e-marketing; informacijsko-komunikacijska tehnologija; hotelijerstvo

Hrčak ID: 139683

URI
https://hrcak.srce.hr/139683

[engleski]

Posjeta: 9.892 *