hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

STVARANJE PROMOCIJSKE PORUKE: ISTRAŽIVANJE ULOGE NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OGLAŠAVANJU

Marija Pleše
Jasmina Dlačić ; University of Rijeka, Faculty of economics, Rijeka, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (163 KB) str. 41-54 preuzimanja: 3.975* citiraj
APA 6th Edition
Pleše, M. i Dlačić, J. (2015). CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (1), 41-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139690
MLA 8th Edition
Pleše, Marija i Jasmina Dlačić. "CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING." Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 3, br. 1, 2015, str. 41-54. https://hrcak.srce.hr/139690. Citirano 04.12.2020.
Chicago 17th Edition
Pleše, Marija i Jasmina Dlačić. "CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING." Zbornik Veleučilišta u Rijeci 3, br. 1 (2015): 41-54. https://hrcak.srce.hr/139690
Harvard
Pleše, M., i Dlačić, J. (2015). 'CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING', Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3(1), str. 41-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139690 (Datum pristupa: 04.12.2020.)
Vancouver
Pleše M, Dlačić J. CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING. Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Internet]. 2015 [pristupljeno 04.12.2020.];3(1):41-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139690
IEEE
M. Pleše i J. Dlačić, "CREATING A PROMOTIONAL MESSAGE: EXPLORING THE ROLE OF NONVERBAL COMMUNICATION IN ADVERTISING", Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol.3, br. 1, str. 41-54, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139690. [Citirano: 04.12.2020.]

Sažetak
Svrha ovog članka je istražiti utjecaje različitih neverbalnih elemenata na percepciju karakteristika proizvoda i percepciju osobnih karakteristika pojedinca koji upotrebljavaju oglašavani proizvod. Neverbalni elementi
pojačavaju komunikacijsku poruku koju određeni proizvod ili usluga želi prenijeti ciljnoj publici. Empirijsko istraživanje provedeno je na dvije skupine oglasa, odnosno uspoređuju se videooglasi i statični oglasi za tri
različita proizvoda u kategoriji proizvoda brze potrošnje. Rezultati istraživanja ukazuju da je uloga neverbalne komunikacije u ponavljanju, proturječju, dopunjivanju, isticanju ili ublažavanju verbalne komponente kôd komunikacijske poruke. Prilikom stvaranja oglasa podjednaka pažnja bi se trebala pridavati i verbalnoj i neverbalnoj komunikacijskoj komponenti. Ovisno o kategoriji proizvoda neverbalna komunikacija u većoj ili manjoj mjeri, ali uvijek pozitivno, utječe na percepciju karakteristika osobe koja koristi oglašavani proizvod. Neverbalna komunikacija stoga može se koristiti kako bi se povećala željena percepcija oglašavanje marke. Implikacije za menadžere također su ponuđene.

Ključne riječi
neverbalna komunikacija; verbalna komunikacija; oglašavanje; komunikacijska poruka

Hrčak ID: 139690

URI
https://hrcak.srce.hr/139690

[engleski]

Posjeta: 4.989 *