hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti

Anamarija Žic-Ralić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Renata Martinec ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Vesna Čavić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Ivana Jeđud Borić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (299 KB) str. 59-70 preuzimanja: 220* citiraj
APA 6th Edition
Žic-Ralić, A., Martinec, R., Čavić, V. i Jeđud Borić, I. (2015). Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (1), 59-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141117
MLA 8th Edition
Žic-Ralić, Anamarija, et al. "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 51, br. 1, 2015, str. 59-70. https://hrcak.srce.hr/141117. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Žic-Ralić, Anamarija, Renata Martinec, Vesna Čavić i Ivana Jeđud Borić. "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 51, br. 1 (2015): 59-70. https://hrcak.srce.hr/141117
Harvard
Žic-Ralić, A., et al. (2015). 'Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51(1), str. 59-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141117 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Žic-Ralić A, Martinec R, Čavić V, Jeđud Borić I. Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 08.12.2019.];51(1):59-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141117
IEEE
A. Žic-Ralić, R. Martinec, V. Čavić i I. Jeđud Borić, "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.51, br. 1, str. 59-70, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141117. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.

Ključne riječi
multikulturne kompetencije; internacionalizacija; visoko obrazovanje; SOULBUS projekt

Hrčak ID: 141117

URI
https://hrcak.srce.hr/141117

[engleski]

Posjeta: 444 *