Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti

Anamarija Žic-Ralić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Renata Martinec ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Vesna Čavić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Ivana Jeđud Borić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 299 Kb

str. 59-70

preuzimanja: 451

citiraj


Sažetak

Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.

Ključne riječi

multikulturne kompetencije; internacionalizacija; visoko obrazovanje; SOULBUS projekt

Hrčak ID:

141117

URI

https://hrcak.srce.hr/141117

Datum izdavanja:

10.7.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.187 *