hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

The challenges of multiculturalism in the area of educational rehabilitation - teachers’ and students’ experience with international mobility

Anamarija Žic-Ralić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Renata Martinec ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Vesna Čavić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Ivana Jeđud Borić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (299 KB) str. 59-70 preuzimanja: 220* citiraj
APA 6th Edition
Žic-Ralić, A., Martinec, R., Čavić, V. i Jeđud Borić, I. (2015). Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (1), 59-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141117
MLA 8th Edition
Žic-Ralić, Anamarija, et al. "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 51, br. 1, 2015, str. 59-70. https://hrcak.srce.hr/141117. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Žic-Ralić, Anamarija, Renata Martinec, Vesna Čavić i Ivana Jeđud Borić. "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 51, br. 1 (2015): 59-70. https://hrcak.srce.hr/141117
Harvard
Žic-Ralić, A., et al. (2015). 'Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51(1), str. 59-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141117 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Žic-Ralić A, Martinec R, Čavić V, Jeđud Borić I. Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.12.2019.];51(1):59-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141117
IEEE
A. Žic-Ralić, R. Martinec, V. Čavić i I. Jeđud Borić, "Izazovi multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije – perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.51, br. 1, str. 59-70, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141117. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
This paper deals with the topic of multiculturalism and multicultural competence in higher education. It summarizes the international project SOULBUS, whose goal is to meet current and future challenges of multiculturalism in the field of educational rehabilitation and social and health care through collaboration between higher education and the labor market. In relation to the objective of the project, this paper includes the results of research conducted at the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, which refers to the experience of teachers and students and their thoughts on multiculturalism in the context of international mobility. Generally, the results indicate positive experiences with and attitudes towards the internationalization of higher education and provide specific guidance for better reception of and communication
with foreign students.

Ključne riječi
multicultural competencies; internationalization; higher education; SOULBUS project

Hrčak ID: 141117

URI
https://hrcak.srce.hr/141117

[hrvatski]

Posjeta: 444 *