hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama

Nenad Palac   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8817-9970 ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (206 KB) str. 324-344 preuzimanja: 631* citiraj
APA 6th Edition
Palac, N. (2015). Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama. Crkva u svijetu, 50 (2), 324-344. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141362
MLA 8th Edition
Palac, Nenad. "Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama." Crkva u svijetu, vol. 50, br. 2, 2015, str. 324-344. https://hrcak.srce.hr/141362. Citirano 11.05.2021.
Chicago 17th Edition
Palac, Nenad. "Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama." Crkva u svijetu 50, br. 2 (2015): 324-344. https://hrcak.srce.hr/141362
Harvard
Palac, N. (2015). 'Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama', Crkva u svijetu, 50(2), str. 324-344. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141362 (Datum pristupa: 11.05.2021.)
Vancouver
Palac N. Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama. Crkva u svijetu [Internet]. 2015 [pristupljeno 11.05.2021.];50(2):324-344. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141362
IEEE
N. Palac, "Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama", Crkva u svijetu, vol.50, br. 2, str. 324-344, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141362. [Citirano: 11.05.2021.]

Sažetak
Sve više i više ljudi postaje dijelom “virtualne zajednice” kori-štenjem Interneta. Činjenica jest da velik broj vjernika ima profil ili
nekoliko profila na društvenim mrežama, koje svakodnevno koriste i
do nekoliko puta. Pred nas se postavlja izazov kako ovu priliku iskoristiti te korisnicima tih društvenih mreža ponuditi ne samo kvalitetan
sadržaj ili materijale već ujedno ostvariti i susret u stvarnom vremenu i prostoru. Za početak je potrebno izaći im u susret i odgovoriti na
njihova pitanja putem platforma na kojima provode svoje vrijeme, bilo
da se oni u tom trenutku nalaze u školama ili na fakultetima, zaokupljeni vlastitim poslovima, u udobnosti svojih domova ili na jutarnjoj
kavi u obližnjem kafiću. Nužno je da se Crkva kao institucija, posebno
u Hrvatskoj, nametne i “brendira” na društvenim mrežama kao nova
e-zajednica koja će pružiti ne samo kvalitetan sadržaj već će postati
i aktivni sugovornik sa svima onima koji plove modernim morem digitalnih podataka, informacija i društvenih mreža. Otvorena i iskrena
dvosmjerna komunikacija putem Interneta i društvenih mreža može
i treba u konačnici voditi prema susretu u stvarnom vremenu i prostoru. Nakon prikaza sveprisutnosti i važnosti društvenih mreža u
današnjem vremenu autor se osvrće na korištenje društvenih mreža
od strane pape Benedikta XVI. te pape Franje, kao i hrvatskih biskupa Vlade Košića i Mate Uzinića. U posljednjem poglavlju rada autor
analizira korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj na biskupijskoj
razini dajući za primjer četiri (nad)biskupije.

Ključne riječi
Internet; društvene mreže; nova evangelizacija; hrvatske biskupije; Crkva

Hrčak ID: 141362

URI
https://hrcak.srce.hr/141362

[engleski]

Posjeta: 1.050 *