hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Gerold Scholz ; Sveučilište Frankfurt, Odsjek pedagoških znanosti

Puni tekst: hrvatski, pdf (5 MB) str. 331-336 preuzimanja: 288* citiraj
APA 6th Edition
Scholz, G. (1996). EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI. Socijalna ekologija, 5 (3), 331-336. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141461
MLA 8th Edition
Scholz, Gerold. "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI." Socijalna ekologija, vol. 5, br. 3, 1996, str. 331-336. https://hrcak.srce.hr/141461. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Scholz, Gerold. "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI." Socijalna ekologija 5, br. 3 (1996): 331-336. https://hrcak.srce.hr/141461
Harvard
Scholz, G. (1996). 'EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI', Socijalna ekologija, 5(3), str. 331-336. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141461 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Scholz G. EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI. Socijalna ekologija [Internet]. 1996 [pristupljeno 09.07.2020.];5(3):331-336. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141461
IEEE
G. Scholz, "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI", Socijalna ekologija, vol.5, br. 3, str. 331-336, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141461. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
Autor u članku analizira odnos izme|u triju pojmova: obrazovanje, ekologija i dijete, želeći pokazati kako njihovo razumijevanje utječe na adekvatnost obrazovanja i nastave u osnovnim školama.
Adekvatna nastava moguća je u svakoj sredini, pod uvjetom da ne tragamo za netaknutom prirodom, nego za prirodom kao životnim prostorom. U djece treba poticati sve moguće načine percipiranja prostora u susretu s prirodom, koji izražavaju njihova iskustva kao emotivne refleksije, refleksije iz praktičnog života i prirodoslovne spoznaje.

Ključne riječi
dijete; ekologija; ekološko obrazovanje; ekološki odgoj; iskustvo; nastava; priroda; škola

Hrčak ID: 141461

URI
https://hrcak.srce.hr/141461

[engleski] [njemački]

Posjeta: 681 *