APA 6th Edition Scholz, G. (1996). EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI. Socijalna ekologija, 5 (3), 331-336. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141461
MLA 8th Edition Scholz, Gerold. "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI." Socijalna ekologija, vol. 5, br. 3, 1996, str. 331-336. https://hrcak.srce.hr/141461. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Scholz, Gerold. "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI." Socijalna ekologija 5, br. 3 (1996): 331-336. https://hrcak.srce.hr/141461
Harvard Scholz, G. (1996). 'EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI', Socijalna ekologija, 5(3), str. 331-336. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141461 (Datum pristupa: 16.04.2021.)
Vancouver Scholz G. EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI. Socijalna ekologija [Internet]. 1996 [pristupljeno 16.04.2021.];5(3):331-336. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141461
IEEE G. Scholz, "EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI", Socijalna ekologija, vol.5, br. 3, str. 331-336, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141461. [Citirano: 16.04.2021.]
Sažetak Autor u članku analizira odnos izme|u triju pojmova: obrazovanje, ekologija i dijete, želeći pokazati kako njihovo razumijevanje utječe na adekvatnost obrazovanja i nastave u osnovnim školama.
Adekvatna nastava moguća je u svakoj sredini, pod uvjetom da ne tragamo za netaknutom prirodom, nego za prirodom kao životnim prostorom. U djece treba poticati sve moguće načine percipiranja prostora u susretu s prirodom, koji izražavaju njihova iskustva kao emotivne refleksije, refleksije iz praktičnog života i prirodoslovne spoznaje.