hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Iz perspektive Agencije za marketing

Vedrana Spadoni ; Efekt, agencija za marketing, Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (66 KB) str. 23-0 preuzimanja: 121* citiraj
APA 6th Edition
Spadoni, V. (1996). Iz perspektive Agencije za marketing. Informatica museologica, 27 (3-4), 23-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/143184
MLA 8th Edition
Spadoni, Vedrana. "Iz perspektive Agencije za marketing." Informatica museologica, vol. 27, br. 3-4, 1996, str. 23-0. https://hrcak.srce.hr/143184. Citirano 02.06.2020.
Chicago 17th Edition
Spadoni, Vedrana. "Iz perspektive Agencije za marketing." Informatica museologica 27, br. 3-4 (1996): 23-0. https://hrcak.srce.hr/143184
Harvard
Spadoni, V. (1996). 'Iz perspektive Agencije za marketing', Informatica museologica, 27(3-4), str. 23-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/143184 (Datum pristupa: 02.06.2020.)
Vancouver
Spadoni V. Iz perspektive Agencije za marketing. Informatica museologica [Internet]. 1996 [pristupljeno 02.06.2020.];27(3-4):23-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143184
IEEE
V. Spadoni, "Iz perspektive Agencije za marketing", Informatica museologica, vol.27, br. 3-4, str. 23-0, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143184. [Citirano: 02.06.2020.]

Ključne riječi
Marketing; Moderna galerija (Rijeka)

Hrčak ID: 143184

URI
https://hrcak.srce.hr/143184

Posjeta: 216 *