Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1474

Cjeloživotno učenje i promjene u obrazovanju odgajatelja – iskustvo iz Hrvatske

Lidija Vujičić ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka
Renata Čepić ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka
Sanja Tatalović Vorkapić ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 175-189

preuzimanja: 713

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 307 Kb

str. 175-189

preuzimanja: 661

citiraj


Sažetak

S obzirom na pokretanje i provedbu razlikovnog programa za cjeloživotno obrazovanje odgajatelja bilo je neophodno provesti njegovu objektivnu evaluaciju. Zadovoljstvo kvalitetom programa operacionalizirano je i mjereno sa 6 osnovnih komponenata: komunikacija sa studentima, pripremljenost nastavnika, dostupnost informacija, organizacija rada, složenost kolegija i način vrednovanja. Procjene su rađene na Likertovoj skali od 1 do 5, a ukupno je bilo 326 procjena. Općenito, procjene polaznica na svim komponentama bez obzira na kolegij prilično su pozitivne. Najznačajnijim prediktorom za sve ostale komponente i zadovoljstvo programom pokazala se komponenta komunikacije sa studentima, te je utvrđeno da odnos s nastavnicima koji se ostvaruje komunikacijom ima prednost u odnosu na sve ostale dimenzije kvalitete nastave. To je rezultat koji se značajno razlikuje u odnosu na istraživanja kvalitete redovite nastave unutar akademskog obrazovanja. Samim tim stavljen je naglasak na to da polaznici programa visokoškolske nastave imaju važnu ulogu u kreiranju nastave i da su njihove procjene važni prediktori za unaprjeđivanje programa na razini pojedinog kolegija, ali i programa u cjelini.

Ključne riječi

evaluation; preschool teacher; quality assurance; study programme

Hrčak ID:

143226

URI

https://hrcak.srce.hr/143226

Datum izdavanja:

28.5.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.686 *