hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama

Ivan Jelić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8966-4660 ; Knjižnice grada Zagreba, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (306 KB) str. 209-220 preuzimanja: 268* citiraj
APA 6th Edition
Jelić, I. (2015). Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 58 (1-2), 209-220. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/143628
MLA 8th Edition
Jelić, Ivan. "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama." Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol. 58, br. 1-2, 2015, str. 209-220. https://hrcak.srce.hr/143628. Citirano 22.09.2019.
Chicago 17th Edition
Jelić, Ivan. "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama." Vjesnik bibliotekara Hrvatske 58, br. 1-2 (2015): 209-220. https://hrcak.srce.hr/143628
Harvard
Jelić, I. (2015). 'Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama', Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 58(1-2), str. 209-220. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/143628 (Datum pristupa: 22.09.2019.)
Vancouver
Jelić I. Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.09.2019.];58(1-2):209-220. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143628
IEEE
I. Jelić, "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama", Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol.58, br. 1-2, str. 209-220, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143628. [Citirano: 22.09.2019.]

Sažetak
Imajući na umu brz razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije, a u skladu s tim i mijenjanje navika naših članova, pri osmišljavanju i planiranju novoga mrežnog kataloga Knjižnica grada Zagreba, jedan od ciljeva bio je povezati tradicionalne usluge knjižnica s novim, modernim uslugama u skladu s potrebama naših članova koji žele koristiti usluge knjižnice na daljinu te imati kvalitetniju komunikaciju s knjižnicom, brzo i jednostavno pomoću obrasca za kontakt na mrežnom katalogu. Knjižnice, ako žele i u 21. stoljeću ostati značajan izvor informacija, moraju usvojiti nove modele poslovanja prilagođene potrebama novih naraštaja, moraju znati odgovoriti na informacijske potrebe naraštaja mladih ljudi koji računalom i mobilnim uređajem u svakom trenutku spojeni na internet te očekuju da se njihove informacijske potrebe neodložno ispune neovisno o njihovoj fizičkoj lokaciji i uređaju koji koriste. Budući da informacija više nije ovisna o obliku ili fizičkoj lokaciji, u Knjižnicama grada Zagreba je prepoznata potreba razvoja novih mrežno usmjerenih usluga, rezerviranje građe i kontakt pomoću mrežnog kataloga, koje omogućuju bolju virtualnu prisutnost, vidljivost, a s time povezano i veću fizičku posjećenost knjižnica.

Ključne riječi
mrežni katalog; rezervacija građe; komunikacija; korisnici; učinkovitost; nove usluge

Hrčak ID: 143628

URI
https://hrcak.srce.hr/143628

[engleski]

Posjeta: 543 *