hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama

Ivan Jelić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8966-4660 ; Knjižnice grada Zagreba, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (306 KB) pages 209-220 downloads: 326* cite
APA 6th Edition
Jelić, I. (2015). Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 58 (1-2), 209-220. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/143628
MLA 8th Edition
Jelić, Ivan. "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama." Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol. 58, no. 1-2, 2015, pp. 209-220. https://hrcak.srce.hr/143628. Accessed 21 Sep. 2020.
Chicago 17th Edition
Jelić, Ivan. "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama." Vjesnik bibliotekara Hrvatske 58, no. 1-2 (2015): 209-220. https://hrcak.srce.hr/143628
Harvard
Jelić, I. (2015). 'Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama', Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 58(1-2), pp. 209-220. Available at: https://hrcak.srce.hr/143628 (Accessed 21 September 2020)
Vancouver
Jelić I. Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske [Internet]. 2015 [cited 2020 September 21];58(1-2):209-220. Available from: https://hrcak.srce.hr/143628
IEEE
I. Jelić, "Nove usluge mrežnog kataloga kao oslonac razvoja i poboljšanja kvalitete usluga u knjižnicama", Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol.58, no. 1-2, pp. 209-220, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/143628. [Accessed: 21 September 2020]

Abstracts
Imajući na umu brz razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije, a u skladu s tim i mijenjanje navika naših članova, pri osmišljavanju i planiranju novoga mrežnog kataloga Knjižnica grada Zagreba, jedan od ciljeva bio je povezati tradicionalne usluge knjižnica s novim, modernim uslugama u skladu s potrebama naših članova koji žele koristiti usluge knjižnice na daljinu te imati kvalitetniju komunikaciju s knjižnicom, brzo i jednostavno pomoću obrasca za kontakt na mrežnom katalogu. Knjižnice, ako žele i u 21. stoljeću ostati značajan izvor informacija, moraju usvojiti nove modele poslovanja prilagođene potrebama novih naraštaja, moraju znati odgovoriti na informacijske potrebe naraštaja mladih ljudi koji računalom i mobilnim uređajem u svakom trenutku spojeni na internet te očekuju da se njihove informacijske potrebe neodložno ispune neovisno o njihovoj fizičkoj lokaciji i uređaju koji koriste. Budući da informacija više nije ovisna o obliku ili fizičkoj lokaciji, u Knjižnicama grada Zagreba je prepoznata potreba razvoja novih mrežno usmjerenih usluga, rezerviranje građe i kontakt pomoću mrežnog kataloga, koje omogućuju bolju virtualnu prisutnost, vidljivost, a s time povezano i veću fizičku posjećenost knjižnica.

Keywords
mrežni katalog; rezervacija građe; komunikacija; korisnici; učinkovitost; nove usluge

Hrčak ID: 143628

URI
https://hrcak.srce.hr/143628

[english]

Visits: 656 *