hrcak mascot   Srce   HID

Esej

"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?

Karl Jan Solstad ; Institut za istraživanje Nordland, Nordlandsforskning, Norveška

Puni tekst: hrvatski, pdf (83 KB) str. 10-11 preuzimanja: 148* citiraj
APA 6th Edition
Solstad, K.J. (2010). "Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?. Djeca u Europi, 2 (3), 10-11. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/144572
MLA 8th Edition
Solstad, Karl Jan. ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?." Djeca u Europi, vol. 2, br. 3, 2010, str. 10-11. https://hrcak.srce.hr/144572. Citirano 21.10.2020.
Chicago 17th Edition
Solstad, Karl Jan. ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?." Djeca u Europi 2, br. 3 (2010): 10-11. https://hrcak.srce.hr/144572
Harvard
Solstad, K.J. (2010). '"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?', Djeca u Europi, 2(3), str. 10-11. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/144572 (Datum pristupa: 21.10.2020.)
Vancouver
Solstad KJ. "Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?. Djeca u Europi [Internet]. 2010 [pristupljeno 21.10.2020.];2(3):10-11. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144572
IEEE
K.J. Solstad, ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?", Djeca u Europi, vol.2, br. 3, str. 10-11, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144572. [Citirano: 21.10.2020.]

Sažetak
Norveška ima značajnih iskustava u učenju u zajednici: to je pristup učenju koji koristi lokalne gospodarske aktivnosti, razvija svijest o povijesti i kulturi lokalne zajednice, te sva ta znanja prenosi na djecu i mlade, kako bi ih učinkovitije primjenjivali u životu. Gradske i seoske škole, kao i dječji vrtići, naveliko koriste znanja i iskustva iz svoje najbliže okoline. Karl Jan Solstad i Anne Sofie Skogvold govore o razlozima zašto, a Wenche Ronning opisuje kako seoski vrtići kod najmlađih razvijaju osjećaj vrijednosti i razumijevanja lokalne zajednice.

Ključne riječi
Djeca; Europa; Uloga škole; Lokalna zajednica; Globalizacija

Hrčak ID: 144572

URI
https://hrcak.srce.hr/144572

Posjeta: 284 *