Skoči na glavni sadržaj

Esej

"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Je li uloga današnje škole - jačanje lokalnih zajednica u globaliziranom svijetu?

Karl Jan Solstad ; Institut za istraživanje Nordland, Nordlandsforskning, Norveška


Puni tekst: hrvatski pdf 83 Kb

str. 10-11

preuzimanja: 284

citiraj


Sažetak

Norveška ima značajnih iskustava u učenju u zajednici: to je pristup učenju koji koristi lokalne gospodarske aktivnosti, razvija svijest o povijesti i kulturi lokalne zajednice, te sva ta znanja prenosi na djecu i mlade, kako bi ih učinkovitije primjenjivali u životu. Gradske i seoske škole, kao i dječji vrtići, naveliko koriste znanja i iskustva iz svoje najbliže okoline. Karl Jan Solstad i Anne Sofie Skogvold govore o razlozima zašto, a Wenche Ronning opisuje kako seoski vrtići kod najmlađih razvijaju osjećaj vrijednosti i razumijevanja lokalne zajednice.

Ključne riječi

Djeca; Europa; Uloga škole; Lokalna zajednica; Globalizacija

Hrčak ID:

144572

URI

https://hrcak.srce.hr/144572

Datum izdavanja:

15.4.2010.

Posjeta: 668 *