hrcak mascot   Srce   HID

Esej

"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima

Wenche Ronning ; Institut za istraživanje Nordland, Nordlandsforskning, Norveška

Puni tekst: hrvatski, pdf (90 KB) str. 12-13 preuzimanja: 285* citiraj
APA 6th Edition
Ronning, W. (2010). "Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima. Djeca u Europi, 2 (3), 12-13. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/144578
MLA 8th Edition
Ronning, Wenche. ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima." Djeca u Europi, vol. 2, br. 3, 2010, str. 12-13. https://hrcak.srce.hr/144578. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ronning, Wenche. ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima." Djeca u Europi 2, br. 3 (2010): 12-13. https://hrcak.srce.hr/144578
Harvard
Ronning, W. (2010). '"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima', Djeca u Europi, 2(3), str. 12-13. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/144578 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Ronning W. "Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima. Djeca u Europi [Internet]. 2010 [pristupljeno 07.12.2019.];2(3):12-13. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144578
IEEE
W. Ronning, ""Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima", Djeca u Europi, vol.2, br. 3, str. 12-13, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144578. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Norveška ima značajnih iskustava u učenju u zajednici: to je pristup učenju koji koristi lokalne gospodarske aktivnosti, razvija svijest o povijesti i kulturi lokalne zajednice, te sva ta znanja prenosi na djecu i mlade, kako bi ih učinkovitije primjenjivali u životu. Gradske i seoske škole, kao i dječji vrtići, naveliko koriste znanja i iskustva iz svoje najbliže okoline. Karl Jan Solstad i Anne Sofie Skogvold govore o razlozima zašto, a Wenche Ronning opisuje kako seoski vrtići kod najmlađih razvijaju osjećaj vrijednosti i razumijevanja lokalne zajednice.

Ključne riječi
Djeca; Europa; Zajedništvo; Učenje; Selo; Vrtić

Hrčak ID: 144578

URI
https://hrcak.srce.hr/144578

Posjeta: 446 *