Skoči na glavni sadržaj

Esej

"Učenje u zajednici u Norveškoj" - Razvijanje osjećaja zajedništva kod malene djece: učenje u zajednici u norveškim seoskim vrtićima

Wenche Ronning ; Institut za istraživanje Nordland, Nordlandsforskning, Norveška


Puni tekst: hrvatski pdf 90 Kb

str. 12-13

preuzimanja: 780

citiraj


Sažetak

Norveška ima značajnih iskustava u učenju u zajednici: to je pristup učenju koji koristi lokalne gospodarske aktivnosti, razvija svijest o povijesti i kulturi lokalne zajednice, te sva ta znanja prenosi na djecu i mlade, kako bi ih učinkovitije primjenjivali u životu. Gradske i seoske škole, kao i dječji vrtići, naveliko koriste znanja i iskustva iz svoje najbliže okoline. Karl Jan Solstad i Anne Sofie Skogvold govore o razlozima zašto, a Wenche Ronning opisuje kako seoski vrtići kod najmlađih razvijaju osjećaj vrijednosti i razumijevanja lokalne zajednice.

Ključne riječi

Djeca; Europa; Zajedništvo; Učenje; Selo; Vrtić

Hrčak ID:

144578

URI

https://hrcak.srce.hr/144578

Datum izdavanja:

15.4.2010.

Posjeta: 1.353 *