hrcak mascot   Srce   HID

Esej

Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena

Clare Meade ; Nacionalni institut za kontinuiranu edukaciju odraslih, Leicester, Ujedinjeno Kraljevstvo
Karen Fairfax-Cholmeley ; Nacionalni institut za kontinuiranu edukaciju odraslih, Leicester, Ujedinjeno Kraljevstvo

Puni tekst: hrvatski, pdf (54 KB) str. 20-20 preuzimanja: 205* citiraj
APA 6th Edition
Meade, C. i Fairfax-Cholmeley, K. (2010). Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena. Djeca u Europi, 2 (3), 20-20. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/144600
MLA 8th Edition
Meade, Clare i Karen Fairfax-Cholmeley. "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena." Djeca u Europi, vol. 2, br. 3, 2010, str. 20-20. https://hrcak.srce.hr/144600. Citirano 13.12.2019.
Chicago 17th Edition
Meade, Clare i Karen Fairfax-Cholmeley. "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena." Djeca u Europi 2, br. 3 (2010): 20-20. https://hrcak.srce.hr/144600
Harvard
Meade, C., i Fairfax-Cholmeley, K. (2010). 'Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena', Djeca u Europi, 2(3), str. 20-20. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/144600 (Datum pristupa: 13.12.2019.)
Vancouver
Meade C, Fairfax-Cholmeley K. Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena. Djeca u Europi [Internet]. 2010 [pristupljeno 13.12.2019.];2(3):20-20. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144600
IEEE
C. Meade i K. Fairfax-Cholmeley, "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena", Djeca u Europi, vol.2, br. 3, str. 20-20, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144600. [Citirano: 13.12.2019.]

Sažetak
Clare Meade i Karen Fairfax-Cholmeley opisuju kako lokalne vlasti u
Engleskoj uvode međugeneracijski i lokalni pristup obrazovanju.

Ključne riječi
Djeca; Europa; Učenje; Obitelj; Promjene

Hrčak ID: 144600

URI
https://hrcak.srce.hr/144600

Posjeta: 362 *