Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena
Clare Meade
; Nacionalni institut za kontinuiranu edukaciju odraslih, Leicester, Ujedinjeno Kraljevstvo
Karen Fairfax-Cholmeley
; Nacionalni institut za kontinuiranu edukaciju odraslih, Leicester, Ujedinjeno Kraljevstvo
APA 6th Edition Meade, C. i Fairfax-Cholmeley, K. (2010). Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena. Djeca u Europi, 2 (3), 20-20. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/144600
MLA 8th Edition Meade, Clare i Karen Fairfax-Cholmeley. "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena." Djeca u Europi, vol. 2, br. 3, 2010, str. 20-20. https://hrcak.srce.hr/144600. Citirano 28.01.2021.
Chicago 17th Edition Meade, Clare i Karen Fairfax-Cholmeley. "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena." Djeca u Europi 2, br. 3 (2010): 20-20. https://hrcak.srce.hr/144600
Harvard Meade, C., i Fairfax-Cholmeley, K. (2010). 'Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena', Djeca u Europi, 2(3), str. 20-20. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/144600 (Datum pristupa: 28.01.2021.)
Vancouver Meade C, Fairfax-Cholmeley K. Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena. Djeca u Europi [Internet]. 2010 [pristupljeno 28.01.2021.];2(3):20-20. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144600
IEEE C. Meade i K. Fairfax-Cholmeley, "Učenje u obitelji: kako obitelj postaje katalizator promjena", Djeca u Europi, vol.2, br. 3, str. 20-20, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/144600. [Citirano: 28.01.2021.]
Sažetak Clare Meade i Karen Fairfax-Cholmeley opisuju kako lokalne vlasti u
Engleskoj uvode međugeneracijski i lokalni pristup obrazovanju.