Skoči na glavni sadržaj

Esej

Razvoj znanstvene pismenosti u vrtiću: izazov za roditelje

Željka Ivković ; Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Željko Boneta ; Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 758 Kb

str. 11-13

preuzimanja: 780

citiraj


Sažetak

Kriza prirodoznanstvenog područja u našem društvu vidljiva je u smanjenju interesa za upis u prirodoslovno-matematičke gimnazije i prirodoslovne fakultete. U novoj strategiji MZOS-a vidljiv je naglasak na jačanju ovog područja - pa se kao cilj postavlja ‘poticanje zanimanja učenika za studije iz polja prirodnih, tehničkih i biotehničkih znanosti’ (MZOS Strategija, 2012:12). U tom kontekstu, projekt ‘Može li biti drugačije?! Kako to istražuju djeca?’ izuzetno je zanimljiv jer je usmjeren na dosad zanemarenu populaciju djece rane i predškolske dobi i na uvođenje novih metoda buđenja interesa za prirodoznanstveno područje.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Znanstvena pismenost; Roditelji; Izazov

Hrčak ID:

146369

URI

https://hrcak.srce.hr/146369

Datum izdavanja:

16.9.2013.

Posjeta: 1.632 *