Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.1132

Modeliranje percepcije buduće stručne obrazovne uporabe interneta predavača početnika

Ozlem Canan Gungoren ; Education Faculty, Sakarya University
Mehmet Barış Horzum ; Education Faculty, Sakarya University


Puni tekst: hrvatski pdf 305 Kb

str. 815-834

preuzimanja: 275

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 305 Kb

str. 815-834

preuzimanja: 275

citiraj


Sažetak

Ova studija razmatra tvrdnju da su stav inicijalnog predavača prema Internetu, pedagoško i predmetno tehnološko znanje i percepcija buduće stručne obrazovne uporabe interneta povezani. Sudionike istraživanja činila su 503 sveučilišna studenta. Primijenjeno je stratificirano uzorkovanje. Za statističke analize koristilo se modeliranje strukturalnim jednadžbama. Kao rezultat utvrđeno je da je pedagoško i predmetno tehnološko znanje inicijalnog predavača pozitivno predviđeno stavom prema Internetu. Štoviše, percepcija buduće stručne obrazovne uporabe interneta objašnjena je pedagoškim i predmetnim tehnološkim znanjem i stavom prema internetu. Ustanovljeno je da stav inicijalnog predavača prema korištenju interneta ima pozitivan utjecaj na prijenos pedagoškog i predmetnog tehnološkog znanja na predavanju. Također je ustanovljeno da pedagoško i predmetno tehnološko znanje inicijalnog predavača pozitivno utječe na njihovo korištenje interneta u zanimanju.

Ključne riječi

korištenje interneta; pedagoško i predmetno tehnološko znanje; stav prema internetu

Hrčak ID:

147055

URI

https://hrcak.srce.hr/147055

Datum izdavanja:

29.9.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.196 *