hrcak mascot   Srce   HID

Review article

USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.

Dražen Kaužljar   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3309-626X ; HŽ Infrastruktura d.o.o., Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (568 KB) pages 69-76 downloads: 912* cite
APA 6th Edition
Kaužljar, D. (2015). USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.. Željeznice 21, 14 (3), 69-76. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/147102
MLA 8th Edition
Kaužljar, Dražen. "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.." Željeznice 21, vol. 14, no. 3, 2015, pp. 69-76. https://hrcak.srce.hr/147102. Accessed 25 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Kaužljar, Dražen. "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.." Željeznice 21 14, no. 3 (2015): 69-76. https://hrcak.srce.hr/147102
Harvard
Kaužljar, D. (2015). 'USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.', Željeznice 21, 14(3), pp. 69-76. Available at: https://hrcak.srce.hr/147102 (Accessed 25 October 2021)
Vancouver
Kaužljar D. USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.. Željeznice 21 [Internet]. 2015 [cited 2021 October 25];14(3):69-76. Available from: https://hrcak.srce.hr/147102
IEEE
D. Kaužljar, "USPOSTAVA I POBOLJŠANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM U CILJU UČINKOVITOG RESTRUKTURIRANJA HŽ INFRASTRUKTURE D.O.O.", Željeznice 21, vol.14, no. 3, pp. 69-76, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/147102. [Accessed: 25 October 2021]

Abstracts
Većina željezničkih poduzeća u Europi certifi cirana je prema više ISO standarda (9001, 14001, 18001), dok je u Hrvatskoj implementiranje tih zahtjeva još na početku. Danas HŽ Infrastruktura ima certifi kat o sustavu upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001, dok HŽ Cargu i HŽ Putničkom prijevozu to još uvijek nije uspjelo. Uspostava sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 nije se provodila lagano ni u tradicionalno zatvorenom sustavu HŽ Infrastrukture, dijelom radi neprihvaćanja promjena, ali dijelom i radi stvaranja paralelnog sustava upravljanja koji željeznički radnici nisu prihvaćali. Danas je situacija ipak bolja i vide se prvi konkretni pomaci. U sljedećem trogodišnjem certifi kacijskom ciklusu postavljeni su ambiciozni ciljevi kako bi primjena zahtjeva norme ISO 9001 imala reaktivnu i proaktivnu primjenu te na taj način stvarala korist HŽ Infrastrukturi.

Keywords
sustav upravljanja kvalitetom; restrukturiranje željezničkog sustava; procesna organizacija; norma ISO 9001

Hrčak ID: 147102

URI
https://hrcak.srce.hr/147102

[english]

Visits: 1.349 *