Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.881

Učinak sposobnosti logičkog mišljenja i spola na uspjeh u prirodoslovlju i stavove o njemu

Özlem Sadi ; Department of Educational Sciences, Faculty of Education, Karamanoglu Mehmetbey University
Jale Çakıroğlu ; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Middle East Technical University


Puni tekst: engleski pdf 328 Kb

str. 97-115

preuzimanja: 508

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 328 Kb

str. 97-115

preuzimanja: 377

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi učinak sposobnosti logičkog mišljenja i spola na učenički uspjeh u prirodoslovlju i stavove o njemu. Test logičkog mišljenja (TLM), skala sa stavovima o prirodoslovlju i test o osjetilnim organima primijenjeni su na 72 učenika osnovne škole da bi se odredila njihova sposobnost logičkog mišljenja, stavovi o prirodoslovlju i uspjeh. Rezultati dvosmjerne multivarijantne analize varijance (MANOVA) nisu pokazali statistički značajnu razliku između srednje vrijednosti dječaka i djevojčica s obzirom na uspjeh i stavove o prirodoslovlju. Sposobnost logičkog mišljenja imala je značajan učinak na njihov uspjeh u prirodoslovlju. Međutim, nije pronađena statistički značajna razlika u sposobnosti logičkog mišljenja s obzirom na stavove o prirodoslovlju.

Ključne riječi

osjetilni organi; stavovi o prirodoslovlju; sposobnost logičkog mišljenja; uspjeh u prirodoslovlju

Hrčak ID:

148305

URI

https://hrcak.srce.hr/148305

Datum izdavanja:

28.8.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.669 *