Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1009

Ispitivanje uporabe voljnih strategija učenika viših razreda osnovnih škola na temelju njihovih stilova učenja

Eyup YURT ; Nizip Education Faculty, Gaziantep University
Mustafa AYDIN ; A. K. Education Faculty, Necmettin Erbakan University
Ismail SAHIN ; A. K. Education Faculty, Necmettin Erbakan University


Puni tekst: hrvatski pdf 402 Kb

str. 117-149

preuzimanja: 291

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 402 Kb

str. 117-149

preuzimanja: 420

citiraj


Sažetak

U ovome su istraživanju uspoređene voljne strategije učenja kojima se na temelju svojih stilova učenja koriste učenici viših razreda osnovnih škola. U istraživanju je sudjelovao četiri stotine pedeset i jedan učenik, od kojih su 52,3% bile djevojčice, a 47,7% dječaci. Rezultati su pokazali da učenici koji pokazuju sklonosti prema načinima učenja utemeljenima na konkretnom iskustvu i refleksivnom promatranju postižu negativnu korelaciju s voljnim strategijama, a da učenici koji se koriste stilovima apstraktne konceptualizacije i aktivnoga eksperimentiranja pokazuju pozitivnu korelaciju s voljnim strategijama učenja. Uz to, učenici koji se koriste akomodirajućim i konvergentnim stilom učenja koriste se voljnim strategijama učenja češće od učenika koji primjenjuju divergentan i asimilirajući stil učenja.

Ključne riječi

stil učenja; strategija učenja; učenik višega razreda osnovne škole; Upitnik o voljnim strategijama učenja

Hrčak ID:

148307

URI

https://hrcak.srce.hr/148307

Datum izdavanja:

28.8.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.566 *