APA 6th Edition Jurković, A. (2014). UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE. Educatio biologiae, (1.), 55-62. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148914
MLA 8th Edition Jurković, Adela. "UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 55-62. https://hrcak.srce.hr/148914. Citirano 10.04.2021.
Chicago 17th Edition Jurković, Adela. "UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 55-62. https://hrcak.srce.hr/148914
Harvard Jurković, A. (2014). 'UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE', Educatio biologiae, (1.), str. 55-62. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148914 (Datum pristupa: 10.04.2021.)
Vancouver Jurković A. UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 10.04.2021.];(1.):55-62. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148914
IEEE A. Jurković, "UTJECAJ DOBI DANA NA PAMĆENJE UČENIKA TIJEKOM NASTAVE PRIRODE", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 55-62, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148914. [Citirano: 10.04.2021.]
Sažetak Cilj istraživanja bio je utvrditi utječe li dob dana na pamćenje učenika, odnosno je li ono bolje u jutarnjoj ili popodnevnoj smjeni, te kako je pamćenje povezano s učenikovim doživljajem predmeta Prirode. Istraživanje je provedeno metodom ankete na učenicima petog razreda (uzrast 11 i 12 godina), u tri razredna odjeljenja (60 učenika), u jutarnjoj i popodnevnoj smjeni u periodu od dva tjedna. Srednji opći uspjeh iz predmeta Priroda svih ispitanika bio je vrlo dobar. Anketiranje se provodilo četvrtkom, sredinom nastavnog radnog tjedna, pri kraju nastavnih jedinica Uzgoj biljaka i životinja, Uzgoj i zaštita životinja te Uzgoj i zaštita biljaka. U anketi su učenici trebali nabrojati što više novih pojmova, imenovati što više organizama (biljnih ili životinjskih) i skicirati što detaljniji shematski prikaz određenih podjela (bilo podjela pojmova ili organizama), što im je sve bilo prezentirano tijekom sata. Subjektivna procjena trenutnih osjećaja i interesa za predmet Priroda određivani su pomoću skale od 1 do 5. Učenici najbolje pamte u periodu od 13 do 15 sati, iako su oni sami procijenili otprilike jednak stupanj odmornosti za jutarnje i za popodnevne sate. Ocjena učenika iz Prirode ne utječe na količinu pojmova i prikaza koje nakon sata mogu ponoviti. U ovom radu prikazano je istraživanje provedeno za seminarski rad uz kolegij Metodika nastave biologije PMF-a u Zagrebu.