hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

ISTRAŽIVANJA U NASTAVI

Lidija Preglej ; Privatna klasična gimnazija s pravom javnosti, Harambašićeva 19, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (349 KB) str. 100-116 preuzimanja: 2.788* citiraj
APA 6th Edition
Preglej, L. (2014). ISTRAŽIVANJA U NASTAVI. Educatio biologiae, (1.), 100-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148934
MLA 8th Edition
Preglej, Lidija. "ISTRAŽIVANJA U NASTAVI." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 100-116. https://hrcak.srce.hr/148934. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Preglej, Lidija. "ISTRAŽIVANJA U NASTAVI." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 100-116. https://hrcak.srce.hr/148934
Harvard
Preglej, L. (2014). 'ISTRAŽIVANJA U NASTAVI', Educatio biologiae, (1.), str. 100-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148934 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Preglej L. ISTRAŽIVANJA U NASTAVI. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):100-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148934
IEEE
L. Preglej, "ISTRAŽIVANJA U NASTAVI", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 100-116, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148934. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
specifičnosti područja obrazovanja postavlja se temeljno pitanje: razlikuju li se znanstvena istraživanja u obrazovanju od bilo kojeg drugog znanstvenog istraživanja. TOWNE (2002) tvrdi da postoje osnovni principi koji objedinjuju znanosti, uključujući i proučavanje obrazovanja, društvene znanstvene discipline kao i neka područja prirodnih disciplina, jer sva znanstvena polja počivaju na skupu zajedničkih vodilja i načela. Oni uključuju ulogu teorije, pojmovni model i pokušaja stavanja podataka i empirijskih nalaza, zajedno sa teorijskim okvirima za utvrđivanje njihova smisla, uz proces rigoroznog zaključivanja o tome što je proučavano sa stanovišta vladajućih i alternativnih objašnjenja za ono što je uočeno i potvrđeno, te korištenje metode koja najbolje odgovara na pojedino postavljeno pitanje. Metode su alati za istraživanje. Oni su u osnovi jednaki pri njihovoj implementaciji uz znanstveno pitanje. Kao i bilo koje drugo oruđe vezano uz određenu struku, one su samo toliko dobre, koliko mogu odraditi određeni zadatak. Metode se razvijaju tijekom vremena kao i pitanja koja se razvijaju uz njih. Pri korištenju metoda iz drugih znanstvenih polja u istraživanjima obrazovanja, one često moraju biti prilagođene, a isto tako često se pri istraživanju moraju razvijati nove metode (TOWNE, 2002).

Ključne riječi
istraživanje u obrazovanju; primjeri istraživanja u nastavi

Hrčak ID: 148934

URI
https://hrcak.srce.hr/148934

Posjeta: 3.112 *