hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću

Darjo Zuljan   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2374-4515 ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija

Fulltext: croatian, pdf (424 KB) pages 266-282 downloads: 352* cite
APA 6th Edition
Zuljan, D. (2015). Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću. Školski vjesnik, 64 (2), 266-282. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/148990
MLA 8th Edition
Zuljan, Darjo. "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću." Školski vjesnik, vol. 64, no. 2, 2015, pp. 266-282. https://hrcak.srce.hr/148990. Accessed 2 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Zuljan, Darjo. "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću." Školski vjesnik 64, no. 2 (2015): 266-282. https://hrcak.srce.hr/148990
Harvard
Zuljan, D. (2015). 'Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću', Školski vjesnik, 64(2), pp. 266-282. Available at: https://hrcak.srce.hr/148990 (Accessed 02 December 2021)
Vancouver
Zuljan D. Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću. Školski vjesnik [Internet]. 2015 [cited 2021 December 02];64(2):266-282. Available from: https://hrcak.srce.hr/148990
IEEE
D. Zuljan, "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću", Školski vjesnik, vol.64, no. 2, pp. 266-282, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/148990. [Accessed: 02 December 2021]

Abstracts
Sudjelovanje u brzo razvijajućem tehnološkom društvu zahtijeva
produbljeno kritičko razumijevanje tehnologije i njezina utjecaja na pojedinca, okoliš i društvo. Postizanje tehnološke pismenosti postaje značajan imperativ nacionalnih politika, a u njegovu postizanju ima važnu ulogu obrazovanje i odgovarajuća osposobljenost učitelja i odgajatelja. Iako je istraživanje tehnološkog obrazovanja u proteklim godinama počelo uključivati i dječje vrtiće, područje tehnološkog učenja u vrtiću i osposobljavanje odgajatelja za izvođenje tehnološkog obrazovanja ostaje manje istraženo. U ovdje navedenom nas je radu zanimalo koje prateće tehnologije upotrebljavaju studentice izvanrednog studija predškolskog odgoja pri izvođenju tehnoloških aktivnosti s djecom te ostalih profesionalnih aktivnosti; u kolikoj mjeri upotrebljavaju mikroskop, leću i dalekozor pri izvođenju tehnoloških aktivnosti u vrtiću te kako procjenjuju utjecaj različitih čimbenika na izvođenje tehnoloških aktivnosti u vrtiću.

Keywords
tehnološko obrazovanje; tehnološka pismenost; odgajatelj

Hrčak ID: 148990

URI
https://hrcak.srce.hr/148990

[english]

Visits: 674 *