hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Students' - future educators' assessment of the impact of various factors on the implementation of technological activities and development of technological literacy in kindergarten.

Darjo Zuljan   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2374-4515 ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (424 KB) str. 266-282 preuzimanja: 341* citiraj
APA 6th Edition
Zuljan, D. (2015). Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću. Školski vjesnik, 64 (2), 266-282. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148990
MLA 8th Edition
Zuljan, Darjo. "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću." Školski vjesnik, vol. 64, br. 2, 2015, str. 266-282. https://hrcak.srce.hr/148990. Citirano 17.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zuljan, Darjo. "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću." Školski vjesnik 64, br. 2 (2015): 266-282. https://hrcak.srce.hr/148990
Harvard
Zuljan, D. (2015). 'Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću', Školski vjesnik, 64(2), str. 266-282. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148990 (Datum pristupa: 17.10.2021.)
Vancouver
Zuljan D. Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću. Školski vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 17.10.2021.];64(2):266-282. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148990
IEEE
D. Zuljan, "Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću", Školski vjesnik, vol.64, br. 2, str. 266-282, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148990. [Citirano: 17.10.2021.]

Sažetak
Participation in technological society requires a deep and critical
understanding of technology and of its impact on each individual, environment and society. Achieving technological literacy has become an important imperative of national policies. Hence, the role of education along with adequate teachers’ training have become vital. Although in recent years research in technology education has begun incorporating studies of preschools, technology education in kindergarten and in preschool teacher education remains less studied. In the present article, we pondered upon which assistive technologies in-service student preschool teachers used in implementation of technological activities with children and in other professional activities. Further, we wanted to find out how often they used a microscope, a magnifier and binoculars in technological activities in kindergarten and how they assessed the impact of various factors on the implementation of technological activities in kindergarten.

Ključne riječi
technology education; technological literacy; preschool teacher

Hrčak ID: 148990

URI
https://hrcak.srce.hr/148990

[hrvatski]

Posjeta: 647 *