Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE NA PRIMJERU ODABRANIH HRVATSKIH KOMPANIJA

Petra Bagarić ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 603 Kb

str. 205-212

preuzimanja: 3.451

citiraj


Sažetak

Dobri interni odnosi s javnošću važan su instrument u stvaranju korporativnog identiteta i imidža i kao takav polazna je osnova za uspostavljanjem uspješnog eksternog PR-a. Također, osim utjecaja na stvaranje korporativnog identiteta i imidža, komunikacijska funkcija u velikim kompanijama postaje važna kod definiranja ciljeva kompanija, planiranja njihove realizacije, organizacije ljudskih i drugih resursa, razvoja zaposlenika, poticanja i motiviranja, te stvaranje klime u kojoj zaposlenici žele doprinositi. Primarni cilj rada odnosi se na istraživanje i analizu organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te funkciju korporativne komunikacije unutar same kompanije. Također, rad će obuhvaćati istraživanje utjecaja interne komunikacije na porast povjerenja zaposlenih prema nadređenima i na bolju produktivnost kompanije. Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 100 hrvatskih kompanija iz različitih proizvodnih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.

Ključne riječi

korporativno komuniciranje; interna i eksterna komunikacija; istraživanje interne komunikacije; odnosi s javnošću; kompanije

Hrčak ID:

149025

URI

https://hrcak.srce.hr/149025

Datum izdavanja:

15.10.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.127 *