hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH

Nikola Grgić
Adis Puška

Fulltext: croatian, pdf (488 KB) pages 103-120 downloads: 971* cite
APA 6th Edition
Grgić, N. & Puška, A. (2015). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (2), 103-120. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/149150
MLA 8th Edition
Grgić, Nikola and Adis Puška. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 13, no. 2, 2015, pp. 103-120. https://hrcak.srce.hr/149150. Accessed 30 Nov. 2021.
Chicago 17th Edition
Grgić, Nikola and Adis Puška. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 13, no. 2 (2015): 103-120. https://hrcak.srce.hr/149150
Harvard
Grgić, N., and Puška, A. (2015). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13(2), pp. 103-120. Available at: https://hrcak.srce.hr/149150 (Accessed 30 November 2021)
Vancouver
Grgić N, Puška A. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2015 [cited 2021 November 30];13(2):103-120. Available from: https://hrcak.srce.hr/149150
IEEE
N. Grgić and A. Puška, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.13, no. 2, pp. 103-120, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/149150. [Accessed: 30 November 2021]

Abstracts
U ovom radu analizirane su glavne značajke potrošačkog etnocentrizma u Brčko distriktu, odnosno predanost kupovini tuzemnih proizvoda. Glavni cilj rada je sagledavanje mogućnosti poticanja kupovine tuzemnih proizvoda na temelju funkcioniranja mehanizma potrošačkog etnocentrizma u svrhu utvrđivanja izgradnje eventualnih strategija poticanja kupovine tuzemnih proizvoda.
U pripremi ovog rada korištena je empirijska metoda uporabom anketnog upitnika koji se temeljio na standardiziranom mjernom instrumentu CETSCALE sa 17 stavki i nekoliko dodatnih demografskih pitanja koja su pomogla u detaljnijem određivanju etnocentričnosti potrošačkih skupina. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da u velikoj mjeri potrošački etnocentrizam utječe na izbor proizvoda tuzemne proizvodnje, a također daje i određenu notu važnosti tuzemnom podrijetlu proizvoda. Analizom dobivenih podataka zaključuje se da potrošački etnocentrizam nudi i određene mogućnosti u izgradnji strategija poticanja kupovine tuzemnih proizvoda na području Brčko distrikta.

Keywords
potrošački etnocentrizam; CETSCALE; MANOVA

Hrčak ID: 149150

URI
https://hrcak.srce.hr/149150

Visits: 1.344 *