hrcak mascot   Srce   HID

Ljetopis socijalnog rada, Vol. 14 No. 2, 2007.

Izlaganje sa skupa

ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE

Jasenka Pregrad

Puni tekst: hrvatski, pdf (546 KB) str. 311-337 preuzimanja: 830* citiraj
APA 6th Edition
Pregrad, J. (2007). ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE. Ljetopis socijalnog rada, 14 (2), 311-337. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/14422
MLA 8th Edition
Pregrad, Jasenka. "ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE." Ljetopis socijalnog rada, vol. 14, br. 2, 2007, str. 311-337. https://hrcak.srce.hr/14422. Citirano 16.02.2019.
Chicago 17th Edition
Pregrad, Jasenka. "ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE." Ljetopis socijalnog rada 14, br. 2 (2007): 311-337. https://hrcak.srce.hr/14422
Harvard
Pregrad, J. (2007). 'ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE', Ljetopis socijalnog rada, 14(2), str. 311-337. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/14422 (Datum pristupa: 16.02.2019.)
Vancouver
Pregrad J. ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2007 [pristupljeno 16.02.2019.];14(2):311-337. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/14422
IEEE
J. Pregrad, "ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE", Ljetopis socijalnog rada, vol.14, br. 2, str. 311-337, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/14422. [Citirano: 16.02.2019.]

Sažetak
Društvo se tijekom našeg životnog vijeka bitno promijenilo u ekonomskom i političkom pogledu, ali i u pogledu društvenih vrijednosti, a posebno odnosa. Vrijednost i smisao znanja su redefinirani o čemu suvremeni sociolozi govore opisujući tranziciju društva iz društva krutog u društvo tekućeg stanja, a odnosi su se redefinirali u smislu naglašavanja osobnih potreba i osobne odgovornosti za njihovo zadovoljavanje. Stanje i promjene u sustavu obrazovanja anakrono su u odnosu na društvene promjene. U suvremenom zapadnom društvu koje se demokratiziralo i individualiziralo postoji kriza odgoja jer su se ciljevi promijenili, što u nas, u svjetlu anakronosti sustava obrazovanja, čini krizu još dubljom, a osjećaj nesnalaženja i nekompetentnosti prosvjetara još većim. Istraživanja i iskustva govore o postojanju svijesti prosvjetara o vlastitoj nekompetentnosti, potrebi da je razviju, kao i načinima na koje je to moguće učiniti. Supervizija je sigurno jedan od načina, što pokazuju iskustva i rezultati evaluacije provođenja supervizije s 93 prosvjetna djelatnika (68% učitelja) Varaždinske županije tijekom 2003. – 2005. godine. U članku su detaljno prikazani rezultati evaluacije supervizije uz diskusiju.

Ključne riječi
supervizija; prosvjeta, evaluacija supervizije; demokratizacija odgojno obrazovnog sustava

Hrčak ID: 14422

URI
https://hrcak.srce.hr/14422

[engleski]

Posjeta: 1.509 *